دانلود کتاب آموزش پیشرفته جاوا اسکریپت برای دولوپرهای وب – Professional JavaScript for Web Developers – 4th Edition – PDF

دانلود کتاب آموزش پیشرفته جاوا اسکریپت برای دولوپرهای وب - Professional JavaScript for Web Developers - 4th Edition - PDF

 

دانلود کتاب آموزش پیشرفته جاوا اسکریپت برای دولوپرهای وب

| Professional JavaScript for Web Developers – 4th Edition – PDF |

 

کتاب آموزش پیشرفته جاوا اسکریپت برای دولوپرهای وب (Professional JavaScript for Web Developers – 4th Edition – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت ارتقای مهارت شما دولوپرهای وب در زمینه‌ی جاوا اسکریپت است. این کتاب، یک مرجع آموزشی بسیار قوی است که با بیش از 1200 صفحه، سعی دارد کلیه مفاهیم پرکاربرد در جاوا اسکریپت را با جزئیات کامل در دسترس شما قرار دهد. به گفته بسیاری از دولوپرهای وب، این کتاب یک مرجع قابل فهم حتی برای کاربران مبتدی است تا به کمک آن بتوانند به ارتقای مهارت خود در حوزه طراحی وب بپردازند.

در اینجا، چهارمین نگارش از این کتاب را در دسترس شما قرار می‌دهیم که در این نسخه، به مباحث ECMAScript 2019 هم پرداخته شده است. با توجه به عرضه آخرین ES، نیاز به یک مرجع آموزشی مناسب برای یادگیری تازه‌ترین امکانات این نسخه از فریمورک جاوا اسکریپت به خوبی حس شد. اکنون، دولوپرهای وب می‌توانند با استفاده از این کتاب، کلیه مفاهیم مورد نیاز خود برای توسعه در حوزه وب را در دسترس داشته و در واقع از این مرجع بسیار کامل بتوانند توسعه‌هایی موفق و سریع‌تر داشته باشند. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش ادوبی افتر افکت (Learning Java, 6th Edition – First Early Release – PDF) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Matt Frisbie
تعداد صفحات: 1200
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 5.93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR