دانلود BoarderZone FileBrowser 0.21 Build 829 – نرم افزار مدیریت فایل

دانلود BoarderZone FileBrowser 0.21 Build 829 - نرم افزار مدیریت فایل

 

دانلود BoarderZone FileBrowser

| نرم افزار مدیریت فایل |

 

BoarderZone FileBrowser 0.21 Build 829 نام یک ابزار ساده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند هرگونه فایل و فولر در کامپیوتر را با سهولت بسیار مدیریت کند. این نرم افزار یک ابزار جامع برای مدیریت اطلاعات کاربر در سیستم است که می‌توان آن را به عنوان یک جایگزین قوی برای ویندوز اکسپلورر به شمار برد. ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer)، قابلیتی کلیدی در سیستم‌عامل ویندوز است که از نخستین نسخه‌های این سیستم‌عامل تاکنون در ویندوز قرار داشته و کاربر به کمک آن می‌تواند به محتوای فایل‌ها و فولدرهای خود در سیستم دسترسی پیدا کرده و عملیات مورد نظر را بر روی آن اجرا نماید.

این نرم افزار در واقع یک جایگزین قابل اطمینان برای ویندوز اکسپلورر است که علاوه بر دارا بودن امکانات کلیدی این ابزار، مجموعه‌ای دیگر از قابلیت‌ها را نیز در خود دارد که با آن می‌توانید تمام انتظارات خود در این حوزه را برآورده کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق مجهز به قابلیت‌هایی است که با آن می‌توانید برخی امکانات بیشتر را نیز بسته به نیاز خود به این فایل منیجر اضافه کنید. شما با این نرم افزار می‌توانید به امکانات بسیار بیشتری به نسبت ویندوز اکسپلورر برای مدیریت فایل‌ها دسترسی داشته و اقداماتی همچون دسترسی به محتوای هارد، کپی، جابه‌جایی اطلاعات، حذف داده‌ها و … را با سهولت بیشتری به انجام برسانید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BoarderZone FileBrowser را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BoarderZone FileBrowser :

– امکان مدیریت فایل و فولدرها با سهولت بسیار

– توانایی دسترسی ساده و آسان به اطلاعات هارد، فلش، مموری کارت و …

– توانایی کپی، جابه‌جایی، حذف، تغییر نام و … بر روی فایل و فولدرها

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BoarderZone FileBrowser.cover1  300x220 - دانلود BoarderZone FileBrowser 0.21 Build 829 - نرم افزار مدیریت فایل BoarderZone FileBrowser.cover2  300x220 - دانلود BoarderZone FileBrowser 0.21 Build 829 - نرم افزار مدیریت فایل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

برای اجرای این برنامه، باید Java Runtime Environment بر روی سیستم نصب شده باشد.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR