دانلود PDF Suite 2021 Professional+OCR 19.0.31.5156 – جعبه ابزار PDF

دانلود PDF Suite 2021 Professional+OCR 19.0.31.5156 - جعبه ابزار PDF

 

دانلود PDF Suite 2021

| جعبه ابزار PDF |

 

PDF Suite 2021 Professional+OCR 19.0.31.5156 نام یک بسته نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی برای نیاز کاربران جهت کار با اسناد پی‌دی‌اف (PDF) است. این نرم افزار، کلیه انتظارات شما برای کار با فایل‌های PDF را برطرف می‌کند و با تکیه بر آن، شما دیگر به هیچ ابزار مشابهی برای کار با اسناد دیجیتالی PDF نیاز نخواهید داشت. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید فایل‌های PDF را امن‌تر کنید و یا اینکه فرم‌های دلخواه خود را برای این دسته فایل‌ها ایجاد و در آن بگنجانید. این نرم افزار، یک بسته بسیار قوی شامل نمایش دهنده‌ی فایل‌های PDF با امکاناتی جستجوی کلمات کلیدی، بزرگنمایی، اضافه کردن نشان، شخصی‌سازی نمایش اسناد، چرخش اسناد و … است. این نرم افزار، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید اسناد متنی مختلف را به سادگی به فرمت PDF تبدیل کرده و یا اینکه اسناد دلخواه خود را با محتوای مورد نظرتان از این طریق ایجاد و منتشر کنید.

همانطور که می‌دانید، فرمت PDF از جمله فرمت‌های پرکاربردی است که در فضای دیجیتال از آن برای ارائه و انتشار اسناد استفاده می‌شود. این فرمت به دلیل سادگی در استفاده، امنیت بالا و توانایی‌‌های به‌اشتراک‌گذاری ساده، توانسته در بسیاری از محیط‌های آموزشی، علمی، صنعتی و … به عنوان فرمت قالب شناخته شود. بسته نرم افزاری جدیدی که در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که با آن بتوانید تصاویر و متن‌ها را از منابع مختلف در اسناد PDF گنجانده و فایل نهایی را انتشار دهید. از دیگر امکانات مهم و پرکاربرد این بسته نرم افزاری می‌توان به امکانات ساخت و ویرایش اسناد PDF، ساخت و ویرایش فرم‌ها، پشتیبانی از تکنولوژی OCR (تشخیص متن از روی تصویر)، نمایش فایل‌های PDF و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Suite 2021 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDF Suite 2021 :

– قابلیت نمایش ساده و آسان اسناد PDF (امکان جستجوی کلمات و عبارات، بزرگنمایی، جابه‌جایی، اضافه کردن بوکمارک/نشان، چرخش صفحات و …)

– امکان ساخت اسناد PDF شامل متن و تصویر

– توانایی‌های گسترده در زمینه‌ی ویرایش اسناد PDF و دستکاری محتوا

– امکان رمزگذاری قدرتمند بر روی اسناد PDF

– پشتیبانی از تکنولوژی OCR

– امکان تبدیل فایل‌های متنی مختلف به PDF

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDF Suite 2021.cover1  300x163 - دانلود PDF Suite 2021 Professional+OCR 19.0.31.5156 - جعبه ابزار PDF PDF Suite 2021.cover2  300x163 - دانلود PDF Suite 2021 Professional+OCR 19.0.31.5156 - جعبه ابزار PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 286 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR