دانلود DSAdvance 0.8.3 – شبیه‌ساز دسته پلی استیشن 5 در کامپیوتر

دانلود DSAdvance 0.8.3 - شبیه‌ساز دسته پلی استیشن 5 در کامپیوتر

 

دانلود DSAdvance

| شبیه‌ساز دسته پلی استیشن 5 در کامپیوتر |

 

DSAdvance 0.8.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز به منظور شبیه‌ساز دسته بازی پلی استیشن 5 در کامپیوتر است. با این برنامه، شما می‌توانید از دسته بازی مخصوص کنسول پلی استیشن 5 در کامپیوتر هم استفاده کرده و بازی‌های پلتفرم PC را با آن تجربه کنید. همانطور که می‌دانید، دسته بازی PS5، نسل تازه‌ای از کنترلرهای بازی با امکاناتی پیشرفته است که گیمرهای این کنسول، تجربه‌ی بازی توسط آن را با هیچ گیم‌پد دیگری عوض نمی‌کنند. اگر که دوست دارید امکان بازی با این کنترلر در بازی‌های کامپیوتری را هم فراهم کنید، ما برایتان یک ابزار جدید را آماده کرده‌ایم که با تنظیماتی ساده این کار را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

اگر که از گیمرهای پلتفرم PC هستید، احتمالا به خوبی می‌دانید که برای تجربه‌ی بهتر از بازی‌ها، می‌بایست از گیم‌پد استفاده کنید. با وجود مدل‌های متعدد کنترلرهای بازی‌های کامپیوتری در بازار، بسیاری ترجیح می‌دهند که از گیم‌پدهای کنسولی خود در سیستم استفاده کنند. گیم‌پدها به شما امکانی می‌دهند که بتوانید به سادگی با کنترلر کنسول بازی خود در کامپیوتر هم بازی کنید. این نرم افزار از کنترلرهای DualSense, DualShock 4, Nintendo Pro, Joy-Con به طور کامل پشتیبانی دارد و کاربر می‌تواند با تنظیماتی ساده، امکان استفاده از این گیم‌پدها در کامپیوتر را فعال کند. هم اکنون می توانید نرم افزار DSAdvance را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DSAdvance :

– امکان بازی با کنترلرهای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و نینتندو پرو در کامپیوتر

– قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– مناسب برای تجربه بازی‌های اتومبیل‌رانی و اکشن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DSAdvance.cover1  300x157 - دانلود DSAdvance 0.8.3 - شبیه‌ساز دسته پلی استیشن 5 در کامپیوتر DSAdvance.cover2  - دانلود DSAdvance 0.8.3 - شبیه‌ساز دسته پلی استیشن 5 در کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR