دانلود Cinema Grade 1.1.15 x64 – نرم افزار کالر گریدینگ حرفه‌ای

دانلود Cinema Grade 1.1.15 x64 - نرم افزار کالر گریدینگ حرفه‌ای

 

دانلود Cinema Grade

| نرم افزار کالر گریدینگ حرفه‌ای |

 

Cinema Grade 1.1.15 x64 نام یک محصول نرم افزاری یا پلاگین بسیار قوی برای نرم افزارهای حوزه تدوین فیلم در صنعت سینما و فیلم‌سازی است که از آن به عنوان روشی برای درجه‌بندی رنگ (کالر گریدینگ) در پست پروداکشن یاد می‌شود. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید درجه رنگ‌ها را در تصاویر بسته به موضوع یا سوژه‌ها تبدیل کنید. اگر که در زمینه‌ی ساخت و یا تدوین فیلم و عکس فعالیت داشته باشید، احتمالا بدون آنکه بدانید روزانه ده‌ها بار عمل کالر گریدینگ را انجام می‌دهید. کالر گریدینگ، به معنی تغییر دادن و یا درجه‌بندی رنگ‌ها در تصاویر، تنظیم رنگ در چهره فرد یا سوژه‌ها در نرم افزارهایی مثل افتر افکت است. در حال حاضر، شمار متعددی از ابزارها برای کالر گریدینگ در دسترس هستند که در اینجا یک پلاگین مخصوص به این کار را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

کالر گریدینگ، فرآیندی پس از تولید است که در صنعت فیلم‌سازی و یا ویرایش‌های ویدیویی کاربرد دارد. با این تکنیک می‌توان یک تصویر را برای ارائه در محیط‌ها و دیوایس‌های مختلف تغییر داد. ویژگی‌های مختلف یک تصویر مثل کنتراست، رنگ، شدت نواحی سیاه یا سفید در تصویر در کالر گریدینگ قابل تنظیم هستند. پلاگین جدیدی که در اینجا خدمت شما معرفی می‌کنیم، مخصوص ابزارهای Premiere Pro, DaVinci Resolve است که عمل کالر گریدینگ را با دقت و نتیجه‌ی بسیار مطلوب برای شما امکان‌پذیر می‌سازد. هم اکنون می توانید نرم افزار Cinema Grade را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cinema Grade :

– امکان استفاده از تکنیک کالر گریدینگ در نرم افزارهای معروف ساخت و تدوین فیلم

– پشتیبانی از تست – امکان کالر گریدینگ با 3 برابر سرعت بیشتر به نسبت راهکارهای مشابه

– امکان ساخت فیلم‌هایی با جلوه‌هایی از سینمای هالیوود

– توانایی پیش‌نمایش زنده تغییرات در حین پردازش فیلم‌ها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cinema Grade.cover1  300x169 - دانلود Cinema Grade 1.1.15 x64 - نرم افزار کالر گریدینگ حرفه‌ای Cinema Grade.cover2  300x169 - دانلود Cinema Grade 1.1.15 x64 - نرم افزار کالر گریدینگ حرفه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 119 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR