دانلود کتاب آموزش پایتون برای مبتدیان – Python for Serious Beginners 2022: A Practical Introduction to Modern Python with Simple Hands-on Projects – PDF

دانلود کتاب آموزش پایتون برای مبتدیان - Python for Serious Beginners 2022: A Practical Introduction to Modern Python with Simple Hands-on Projects - PDF

 

دانلود کتاب آموزش پایتون برای مبتدیان

| Python for Serious Beginners 2022: A Practical Introduction to Modern Python with Simple Hands-on Projects – PDF |

 

کتاب آموزش پایتون برای مبتدیان (Python for Serious Beginners 2022: A Practical Introduction to Modern Python with Simple Hands-on Projects – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت آشنایی بهتر و دقیق‌تر با مهارت برنامه‌نویسی به زبان پایتون (Python) از طریق حل مثال‌ها و تمرینات مختلف است. آیا شما هم علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی هستید؟ آیا پایتون را برای این کار انتخاب کرده و اکنون به دنبال یک مرجع مناسب برای یادگیری هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم این کتاب آموزشی را از دست ندهید. این کتاب سعی می‌کند شما را از مفاهیم مقدماتی با پایتون آشنا کند تا با این سری بتوانید موضوعات مختلف در برنامه‌نویسی پایتون را به صورت قدم به قدم دنبال کرده و مهارت خود را با مثال‌های متعدد تقویت کنید.

در این کتاب آموزشی، شما با مجموعه‌ای از سرفصل‌های مرتب شده برای یادگیری موثر برنامه‌نویسی به زبان پایتون سر و کار دارید. این کتاب در واقع شامل ده‌ها مثال و تمرینات عملی است که به صورت قدم به قدم می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند که چه برای اولین تجربه‌ی برنامه‌نویسی و چه مهاجرت از یک زبان دیگر، بتوانید به زبان پایتون برنامه‌نویسی کنید. از مهم‌ترین موضوعات مورد اشاره در کتاب می‌توان به نحوه نصب و راه‌اندازی پایتون در سیستم، مقدمات پایتون، انواع داده‌ها، کار با توابع و … اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش پایتون برای مبتدیان (Python for Serious Beginners 2022: A Practical Introduction to Modern Python with Simple Hands-on Projects) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Harry Yoon
تعداد صفحات: 318
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 1.56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR