دانلود Gilisoft Copy Protect 6.0.0 – نرم افزار جلوگیری از کپی‌برداری غیرمجاز اطلاعات

دانلود Gilisoft Copy Protect 6.0.0 - نرم افزار جلوگیری از کپی‌برداری غیرمجاز اطلاعات

 

دانلود Gilisoft Copy Protect

| نرم افزار جلوگیری از کپی‌برداری غیرمجاز اطلاعات |

 

Gilisoft Copy Protect 6.0.0 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه‌ی محافظت از کپی‌برداری غیرمجاز اطلاعات شما شامل فایل‌های صوتی،‌ویدیوها، اسناد PDF, DOC, PPT, XLS، تصاویر و انواع دیگر اطلاعات است. با نصب این برنامه، شما می‌توانید جلوی هرگونه کپی گرفتن از فایل‌ها را بگیرید و بدین طریق از حریم خصوصی و اطلاعات خود محافظ نمایید. این برنامه، فایل‌ها را به گونه‌ای قفل می‌کند که امکان کپی و استفاده از آن‌ها در انواع دیگر دیوایس‌ها غیرممکن شود. بنابر دلایل امنیتی مختلف، این امکان وجود دارد که گاهی اجازه ندهیم که از فایل‌‌های خصوصی‌مان کپی‌برداری شود. اگر که شما نیز به دنبال ابزاری به منظور جلوگیری از کپی گرفتن اطلاعات هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که امکان هرگونه کپی‌برداری از اطلاعات را می‌گیرد.

هدف از توسعه‌ی این نرم افزار، کنترل کامل فرایند کپی گرفتن از اطلاعات مختلف در سیستم است. این برنامه، امکان کپی گرفتن از فایل‌ها به روش عادی را برای فایل‌های مورد نظر شما می‌بندد تا بدین طریق بتوانید از محتوای شخصی خود در برابر سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری کنید. از این نرم افزار می‌توانید در زمینه‌های مختلف به منظور حفظ آثار خود در قبال دسترسی‌های غیرمجاز استفاده کرده و امنیت اطلاعات خود را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Gilisoft Copy Protect را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gilisoft Copy Protect :

– جلوگیری از به‌اشتراک‌گذاری و کپی‌برداری غیرمجاز اطلاعات

– امکان ساخت فایل‌های غیرقابل کپی با فرمت GCP جهت کنترل بهتر استفاده از آن‌ها در دیوایس‌های مختلف

– غیرفعال کردن امکان Copy/Paste برای فایل‌های شخصی مثل تصاویر، فیلم ها، فایل‌های صوتی، اسناد متنی و …

– جلوگیری از امکان پرینت (چاپ) کردن اسناد

– جلوگیری از امکان کپچر کردن از صفحه نمایش از محتواهای شخصی

– جلوگیری از امکان تغییر در محتوای فایل‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gilisoft Copy Protect.cover1  300x208 - دانلود Gilisoft Copy Protect 6.0.0 - نرم افزار جلوگیری از کپی‌برداری غیرمجاز اطلاعات Gilisoft Copy Protect.cover2  300x208 - دانلود Gilisoft Copy Protect 6.0.0 - نرم افزار جلوگیری از کپی‌برداری غیرمجاز اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR