دانلود Local Scraper 7.130 – نرم افزار جمع‌آوری دیتا از وب‌سایت‌های مختلف

دانلود Local Scraper 7.130 - نرم افزار جمع‌آوری دیتا از وب‌سایت‌های مختلف

 

دانلود Local Scraper

| نرم افزار جمع‌آوری دیتا از وب‌سایت‌های مختلف |

 

Local Scraper 7.130 نام یک ابزار رایگان و با قابلیت استفاده‌ی ساده جهت جمع‌آوری دیتا از وب‌سایت‌های مختلف است که به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به شکلی کاملا خودکار و هوشمندانه، به جمع‌آوری دیتا از صفحات آنلاین بپردازید. این روزها، داده‌ها نقش بسیار مهمی در زندگی کاربران در فضای دیجیتال دارند. بسیاری از کسب و کارها، حاضرند هزینه‌های بسیار بزرگی را برای جمع‌آوری و تحلیل دیتا صرف کنند. اگر که شما نیز به دنبال روشی برای جمع‌آوری دیتا از وب‌سایت‌های محبوب و پربازدید نظیر Google Maps, Google Places, Yahoo Local, Bing Maps, Home Advisor, Yellow Pages USA, Yellow Pages Canada, Yellow Pages Australia دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید.

این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید به سادگی یک کلیک، اطلاعات مورد نظر خود را از وب‌سایت‌های مذکور جمع‌آوری کنید. خصوصیت مهم این نرم افزار، توانایی جمع آوری دیتا به صورت کاملا خودکار است که می‌تواند نیاز به دخالت کاربر در این فرآیند را به طور کامل حذف کرده و نتیجه‌ای بسیار عالی و مطابق انتظار را ارائه دهد. نرم افزار فوق با قابلیت مالتی تردینگ، قادر است دیتای مورد نیاز شما را با سرعت مطلوب در دسترس‌تان قرار دهد تا برای این کار دیگر نیازی به هیچ ابزار مشابهی نداشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Local Scraper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Local Scraper :

– پشتیبانی از ابزارهای دور زدن آی‌پی برای جمع‌آوری دیتا بدون خطر مسدود شدن آدرس آی‌پی

– دارا بودن امکان خودکارسازی فرآیند جمع‌آوری دیتا

– دارا بودن مستندات ویدیویی مختلف برای یادگیری

– پشتیبانی از امکان مالتی تردینگ برای جمع‌آوری هرچه سریع‌تر دیتا

– قابلیت جمع‌آوری انواع ایمیل، روش‌های ارتباطی و … از وب‌سایت‌ها

– امکان خروجی گرفتن در فرمت CSV

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Local Scraper.cover1  300x230 - دانلود Local Scraper 7.130 - نرم افزار جمع‌آوری دیتا از وب‌سایت‌های مختلف Local Scraper.cover2  300x256 - دانلود Local Scraper 7.130 - نرم افزار جمع‌آوری دیتا از وب‌سایت‌های مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR