دانلود کتاب مدرن سی‌میک برای سی‌پلاس‌پلاس – Modern CMake for C++: Discover a better approach to building, testing, and packaging your software – PDF

دانلود کتاب مدرن سی‌میک برای سی‌پلاس‌پلاس - Modern CMake for C++: Discover a better approach to building, testing, and packaging your software - PDF

 

دانلود کتاب مدرن سی‌میک برای سی‌پلاس‌پلاس

| Modern CMake for C++: Discover a better approach to building, testing, and packaging your software – PDF |

 

کتاب مدرن سی‌میک برای سی‌پلاس‌پلاس (Modern CMake for C++: Discover a better approach to building, testing, and packaging your software – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت آشنایی با سی‌میک (CMake) در سی‌پلاس‌پلاس (++C) است. ساخت نرم افزارهای درجه یک بسیار دشوار است. توسعه‌دهندگانی که در مورد این موضوع تحقیق می‌کنند، در تعیین اینکه کدام راهکار به‌روز است و کدام رویکرد قبلا با روش‌های ساده و بهتر جایگزین شده، با مشکل مواجهد. در عین حال، بیشتر منابع آنلاین توضاحتی محدود را ارائه می‌دهد؛ کما اینکه اکثرا فاقد زمینه و ساختار مناسب هستند. این کتاب سعی می‌کند که مدرن سی‌میک در سی‌پلاس‌پلاس را در زمینه‌های بیلد، تست و پکیجینگ به شکل جامع و تجربی برایتان بازگو کند.

با همراه شدن در این کتاب، شما نه تنها یاد خواهید گرفت که چگونه از زبان CMake در پروژه‌های CMak استفاده کنید؛ بلکه خواهید فهمید که چه چیزی باعث نگهداری، زیبا و تمیز بودن آن‌ها می‌شود. در این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه کامپایل کنید و چگونه فایل‌های اجرایی و لایبرری‌ها را با هم لینک کنید. از دیگر موضوعات مورد اشاره در کتاب می‌توان به بهترین روش‌ها برای کدنویسی سی‌پلاس‌پلاس، کسب دانش عملی زبان CMake، نحوه مدیریت، دانلود و ارتباط دیپندسی‌ها با CMake، کامپایل ++C با CMake و … اشاره داشت. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش پایتون (Modern CMake for C++: Discover a better approach to building, testing, and packaging your software) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Rafal Swidzinski
تعداد صفحات: 602
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 10.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR