دانلود ESET Recovery Media Creator 1.0.45.14 – نرم افزار ساخت دیسک نجات ویندوز

دانلود ESET Recovery Media Creator 1.0.45.14 - نرم افزار ساخت دیسک نجات ویندوز

 

دانلود ESET Recovery Media Creator

| نرم افزار ساخت دیسک نجات ویندوز |

 

ESET Recovery Media Creator 1.0.45.14 نام یک ابزار جدید و کاربردی از شرکت امنیتی ESET مخصوص کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند به سیستم‌هایی با مشکل بوت شدن مجددا دسترسی پیدا کند. این کار از طریق سیستم ESET Full Disc Encryption یا ESET Endpoint Encryption و با استفاده از این ابزار و امکانات جامعی که در آن قرار گرفته امکان‌پذیر است. همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت ESET چندین متد مختلف را شامل ابزارهای ضدویروس برای ارتقای سطح امنیت سیستم‌ها منتشر کرده و طی این سال‌ها شهرت بسیاری را کسب نموده است. با این وجود، همواره این خطر وجود دارد که بنا به هر دلیلی موفق به بوت کردن سیستم خود نباشید و در چنین مواقعی یک دیسک نجات می‌تواند به کمک شما بیاید.

با استفاده از این ابزار کوچک و کاربردی، شما هم می‌توانید به راحتی سیستم‌های رمزنگاری شده توسط دو ابزار فوق را مجددا قابل بوت شدن کنید. اگر که سیستمی که با ESET Endpoint Encryption یا ESET Full Disk Encryption محافظت شده با مشکل بوت شدن مواجه شده و نمی‌توان با استفاده از روش‌های بوت معمولی به آن دسترسی داشت، این برنامه می‌توانند همچون یک جادوگر ایفای نقش کند. به عبارت دیگر این ابزار یک راهکار کاربردی برای بازیابی سیستم رمزگذاری است که می‌تواند یک دیسک قابل بوت شدن را برای شما آماده کند. شما می‌توانید دیسک نجات مورد نظر خود را در قالب Winows RE بر روی دیسک‌ای DVD/CD/USB قرار داده و در زمان‌های لازم به سرعت اقدام به بازیابی آن کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ESET Recovery Media Creator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ESET Recovery Media Creator :

– امکان ساخت دیسک بوت برای سیستم‌های رمزگذاری شده با ESET Full Disk Encryption یا ESET Endpoint Encryption

– امکان قرار دادن دیسک نجات بر روی DVD/CD/USB و توانایی دسترسی سریع به آن

– قابلیت بازیابی سریع از طریق دیسک نجات

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ESET Recovery Media Creator.cover1  300x280 - دانلود ESET Recovery Media Creator 1.0.45.14 - نرم افزار ساخت دیسک نجات ویندوز ESET Recovery Media Creator.cover2  300x280 - دانلود ESET Recovery Media Creator 1.0.45.14 - نرم افزار ساخت دیسک نجات ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR