دریل گیربکسی، دریل چکشی و فرز آهنگری را ارزان بخرید

Frez - دریل گیربکسی، دریل چکشی و فرز آهنگری را ارزان بخرید

 

اگر که به دنبال خرید ابزارآلات مختلف هستید ولی نمی دانید که خرید خود را از کجا انجام بدهید، ادامه مقاله را از دست ندهید. در سالیان اخیر پیشرفت علم و صنعت سرعت بسیار زیادی گرفته است که علل وقوع آن بسیار هستند، مثل تلاش دانشمندان و محققین و… . اما یکی از مهم ترین این مواردی که باعث پیشرفت و تکامل بیشتر انسان شده اند، وجود ابزارآلات مختلف بوده است. زیرا اگر این ابزارآلات مختلف نبودند و ساخته نمی شدند، به طور مطلق پیشرفتی وجود نداشت، زیرا برای ساخت هر وسیله و نوآوری ای، به ابزارآلات و وسایل مختلفی احتیاج است.

اما سه مورد از این ابزارآلاتی که بسیار کاربردی هستند و در روند پیشرفت بشر نقش به سزایی داشته اند، عبارت اند از دریل گیربکسی، دریل چکشی و فرز آهنگری. برای این که بیشتر در مورد این ابزارآلات، و یک مرکز فروش انواع ابزارآلات با مناسب ترین طلاعات کسب نمایید، برای خرید انواع ابزارآلات برقی، شارژی، بادی و بنزینی با ابزار توسن 29 همراه باشید.

 

وب سایت: www.abzartosan29.com

کاهش هزینه های خرید ابزارآلات با ابزار توسن 29

دنیای ابزارآلات دنیای خیلی بزرگی است و طیف گسترده ای از انواع ابزار آلات و ماشین آلات مختلف را در بر می گیرد. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که، علاوه بر این که انواع و اقسام ابزارآلات در دنیا وجود دارند، هر کدام از این ابزار ها هم خود، انواع مختلفی دارند که برای انجام کاری خاص مورد استفاده قرار می گیرند. برای نمونه فرز ها و دریل ها هر کدام خود به شاخه های مختلفی تقسیم می شوند که این شاخه ها هر کدام برای انجام کاری مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان نمونه شاخه ای از دریل ها، دریل گیربکسی و دریل چکشی می باشد و شاخه ای از فرز ها هم فرز آهنگری، که در پایین به طور مفصلی به آن ها پرداخته شده است. لازم به ذکر است که شما بری خرید هر کدام از این ابزارآلات و در کل هر نوع ابزاری که با آن نیاز دارید، می توانید به مرکز فروش انواع ابزارآلات با مناسب ترین قیمت، یعنی سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر ابزار توسن 29 مراجعه نمایید.

 

آشنایی با دریل گیربکسی

دریل گیربکسی نوعی از انواع دریل ها می باشد. این نوع از انواع دریل دارای گیربکس است که عمدتا از دو حالت جهت افزایش قدرت و یا کاهش سرعت برخوردار می باشد. در دریل گیربکسی مته به طور مداوم حول محور طولی خود می چرخد. دریل گیربکسی برای باز و بسته نمودن پیچ های بلند و بزرگ، قلاویز کاری و سوراخ کاری در سطوح سختی مثل بتن، سنگ، گچ و سیمان و غیره طراحی شده است. بستن پیچ های قوی برای پایه کابینت های دیواری نیز یکی دیگر از موارد استفاده دریل گیربکسی می باشد. هر چند سایر انواع دریل ها هم قادرند این کار ها را انجام دهند، اما ممکن است در هنگام استفاده به جهت کم تر بودن قدرت دستگاه دچار مشکلاتی مثل شکستن یا کج شدن مته، کج و هرز شدن پیچ ها و غیره شوند. فشار زیاد به دستگاه دریل موجب سوختن یا کاهش عمر دستگاه می شود. دریل های گیربکسی نسبت به دریل های پیچ گوشتی از قدرت بیشتری برخوردارند. دریل گیر بکسی با وارد کردن نیروی چرخشی بیشتر پیچ های سفت شده در محیط ها و سوراخ های تنگ را به آسانی باز می کند.  برای مشاهده قیمت دریل گیربکسی روی لینک کلیک کنید.

 

معرفی دریل چکشی

دریل چکشی همانطو که از نامش هم پیداست نوعی دریل است، منتها با دریل ساده کمی تفاوت دارد. تفاوت های آن ها باهم در ساختار فنی و سایر مطالب است. اما تفاوت اصلی که با هم دارند در این می باشد که در دریل معمولی و نرمال صرفا مته در حال چرخش است و تنها حول محور طولی خودش حرکتی دایره ای و دورانی را انجام میدهد و این در حالی است که در دریل چکشی علاوه بر این که مته دریل در حال چرخش است همواره ضربه ای را هم به نوک مته وارد می کند. برای این که تفاوت دریل معمولی و دریل چکشی بهتر جا بیفتد بیاید مثالی بزنیم. فکر کنید که قصد دارید میخی را به دیوار فرو کند. برای انجام دادن این کار می توانید نیروی مشخص و ثابتی را بی وقفه تا فرو رفتن کامل میخ در دیوار به سر میخ وارد کنید یا این که می توانید نیرویی را چکش وار و به دفعات متوالی و مکرر به سر میخ وارد کنید. برای مشاهده قیمت دریل چکشی روی لینک کلیک کنید.

Drail - دریل گیربکسی، دریل چکشی و فرز آهنگری را ارزان بخرید

 

صحبتی درباره فرز آهنگری

به طور کلی فرز به وسیله ابزار برشی حول محور خود می چرخد. امروزه در هر شرکتی که ابزار تولید می کند، مثل توسن، می توان فرز را مشاهده کرد. به لطف فناوری های جدید، اکنون امکان تولید کاملاً خودکار با فرز، به کمک رایانه و برنامه های رایانه ای ویژه وجود دارد. اما در مورد این که فرز آهنگری چیست هم باید گفت که از این دستگاه در صنایع ساخت و ساز، برشکاری آهن و فلزات و همچنین صنعت جوشکاری استفاده می شود. یکی از بهترین وسایل و ابزارهای آهنگری دستگاه فرز است که سرعت صفحه دیسک آن به ۸۰۰۰ الی ۸۵۰۰ دور در دقیقه می رسد. برای خرید دستگاه فرز آهنگری باید به یک سری ویژگی های آن از جمله سرعت بالا، قدرت بالا و همچنین کاهش مصرف انرژی برق توجه کنید. همان گونه که قبل تر هم به آن اشاره شد شما برای خرید و یا دریافت قیمت فرز آهنگری می توانید به سایت ابزار توسن 29 که یکی از معتبر ترین مراکز ارائه دهنده ابزارآلات می باشد، مراجعه نمایید.

 

 فروش انواع ابزارآلات با مناسب ترین قیمت

اگر که بودجه محدودی داشته باشید و نیاز مبرم به دریل چکشی، دریل گیربکسی، یا فرز آهنگری داشته باشید، طبیعی است که به دنبال ارزان ترین گزینه ممکن بگردید و سعی کنید تا جایی که ممکن است برای خرید هر کدام از این ابزارآلات کم هزینه کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که به غیر از بحث هزینه، فاکتور هایی مهم دیگری را هم مد نظر قرار دهید و برای مثال در صورت انتخاب برند توسن به جز قیمت دریل چکشی توسن، فرز آهنگری توسن یا دریل آهنگری توسن، امکانات و ویژگی هایی که دارند را هم مد نظر قرار دهید و سعی کنید دریل یا فرزی بخرید که به صورت عمری برایتان کار کند و به سادگی و در کوتاه مدت دچار مشکل نشود. پس در کنار قیمت ابزارآلات و برای مثال قیمت دریل چکشی توسن، حتما سایر فاکتور ها را هم مد نظرتان قرار دهید.

هدف از بیان این مطالب و مقاله امروز، این بود که به شما کمکی شود در صورتی که تصمیم گرفتید دریل چکشی، دریل گیربکسی یا فرزی بخرید، با توجه به بودجه و کاری که می خواهید با دریل انجام دهید دریل یا فرزی مناسب را برای خود انتخاب کنید. پیشنهاد آخر هم به شما این است که اگر بودجه، کاری که می خواهید با دریل یا فرز بکنید و نوع دریل و فرز مناسب کارتان را مشخص کردید، ابزارآلات مورد نیاز خود مثل دریل یا فرز توسن را، از سایت ابزار توسن 29 که یکی از بهترین فروشندگان انواع ابزارآلات می باشد، تهیه نمایید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR