دانلود بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition برای PC

دانلود بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition برای PC

 

 دانلود بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition برای کامپیوتر

| مهمانی بره ناقلا در آخرالزمان |

| نسخه SiMPLEX |

 

Home Sheep Home Farmageddon Party Edition بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Outright Games Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از دوست‌داران انیمیشن محبوب بره ناقلا باشید، احتمالا تجربه نسخه کامپیوتری بازی مخصوص آن نیز برایتان جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. در نسخه جدید این بازی، شما باید به بره ناقلا و دوستانش کمک کنید که سفری حماسی را در خیابان‌های لندن و یا انتقال عجیب و غریب به نقاط مختلف فضا تجربه کنند! آن‌ها به دنبال مسیر بازگشت به خانه و علف‌های سرسبز هستند؛ حال شما وظیفه دارید که با حل معما و پازل‌های بازی، کاراکترهای دوست‌داشتنی بازی را به هدفشان برسانید.

شما باید با هدایت تک تک گوسفندان آنها را از انواع موانع عبور داده و به سمت انتهای مرحله هدایت کنید . باید به این نکته هم توجه داشته باشید که از توانایی هر کدام از گوسفندان میتوانید استفاده ی مفیدی داشته باشید ! برای مثال : Timmy که کوچک ترین عضو گروه است ! میتواند از باریکترین راهها عبور کرده و حتی بر روی آب شناور مانده و به شما برای گذر از مراحل کمک کند ، Shirley که اصلی ترین شخصیت بازی می باشد ، دارای جثه متوسط ی است و میتواند پرش های بلندی انجام دهد .

و در آخر کارکتر دوست داشتنی ما ! یعنی Shaun با بهره گیری از جثه بزرگش میتواند اجسام سنگین را جابجا کند ، و نقش ویژه ای در موفقیت شما در بازی ایفا خواهد کرد . این بازی فکری و زیبا ، میتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . با توجه به کارتونی بودن بازی ، می تواند هدیه مناسبی برای کودکان و یا نوجوانان شما دوست داران یاس دانلود باشد . امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید .

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Home Sheep Home Farmageddon Party Edition1 300x169 - دانلود بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition برای PC Home Sheep Home Farmageddon Party Edition2 300x169 - دانلود بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition برای PC

 

Home Sheep Home Farmageddon Party Edition3 300x169 - دانلود بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition برای PC Home Sheep Home Farmageddon Party Edition4 1 300x169 - دانلود بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition برای PC

 

تریلر بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10: 32 or 64-bit
Processor: Core 2 Duo (1.8GHz – although we have tested back to a Pentium 4 and it was playable)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: It will work on all forms of GPU via the software rendering fallback (including Intel GMA and other on-board variants).
Storage: 700 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 199 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR