دانلود Ping Tester Xtra 1.0.0.0 – نرم افزار تست پینگ اینترنت

دانلود Ping Tester Xtra 1.0.0.0 - نرم افزار تست پینگ اینترنت

 

دانلود Ping Tester Xtra

| نرم افزار تست پینگ اینترنت |

 

Ping Tester Xtra 1.0.0.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و ساده به منظور تست کیفیت و پینگ ارتباط اینترنتی است که می‌تواند به سرعت اطلاعاتی جامع را در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار که به صورت رایگان توسعه یافته، به عنوان راهکاری ساده و عملی برای تست عملکرد و سرعت شبکه اینترنت محسوب می‌شود و کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده به اطلاعاتی مفید از ارتباط اینترنتی خود دست یابد. با توجه به وابستگی روزافزون کاربران به شبکه اینترنت و امکانات ارتباطی بسیاری از اپلیکیشن‌ها بر این بستر، بسیاری کاربران نیازمند یک ارتباط اینترنتی پایدار و باکیفیت هستند. فرقی نمی‌کند که کسب و کار شما بر پایه اینترنت باشد یا اینکه یک گیمر آنلاین باشید؛ زیرا که در هر دو صورت کیفیت ارتباط و پینگ پایین شبکه برایتان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ابزار ساده و مجهز به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید در هر زمان، کیفیت شبکه اینترنت خود را تست کنید. این برنامه، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید پینگ ارتباط اینترنتی خود را تست کنید و به سادگی از آن اطلاعات بگیرید. این مسئله خصوصا برای گیمرهای بازی‌های ویدیویی آنلاین از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است. اگر که شما نیز به دنبال روشی برای تست پینگ شبکه هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند این کار را در نهایت سهولت برایتان به انجام برساند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ping Tester Xtra را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ping Tester Xtra :

– امکان پینگ گرفتن از هاست‌های مختلف

– امکان بررسی پینگ در زمان‌های مختلف شبانه‌روز

– قابلیت تشخیص کیفیت ارتباط اینترنتی برای ارتباط با هاست یا آی‌پی آدرس وارد شده

– امکان پینگ گرفتن در بازه‌های زمانی مشخص

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ping Tester Xtra.cover1  297x300 - دانلود Ping Tester Xtra 1.0.0.0 - نرم افزار تست پینگ اینترنت Ping Tester Xtra.cover2  297x300 - دانلود Ping Tester Xtra 1.0.0.0 - نرم افزار تست پینگ اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR