روش جدید خرید خودرو یکپارچه

esalecar - روش جدید خرید خودرو یکپارچه

روش جدید خرید خودرو یکپارچه

 

محصولات ارائه شده توسط شرکت های خودروسازی از تاریخ 1399/02/1402 در مقاله قابل مشاهده است. فقط متقاضیانی که اطلاعات آنها از سوی بانک برای آنها ارسال شده است می توانند از تاریخ 1402/03/03 لغایت 1402/03/10 https://www.esalecar.ir نسبت به ثبت نام اولیه جهت تشکیل لیست انتظار رسیدگی خودرو اقدام نمایند.

شرایط واجد شرایطی که قبلاً به عنوان کالای یکپارچه و خودروهای وارداتی تعیین شده است، به شرط ثبت انصراف در کالاهای مربوط تا تاریخ 1402/02/20، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند. براساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 قانون مبارزه با پولشویی، اطلاعات معاملات خودرو و معاملات خودرو با وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام و مشمول مالیات بر درآمد سرمایه می شود. موعد تحویل برخی از محصولات به درخواست خودروسازان سال 1403 خواهد بود.

 

فرآیند ثبت سفارش برای عرضه خودروهای داخلی بر اساس یکپارچگی سیستمی شامل سه مرحله است. در مرحله اول، متقاضیان واجد شرایط علیرغم مسدود شدن اعتبار در حساب خود، می توانند حداکثر پنج اولویت را با توجه به شرایط مندرج در اطلاعیه انتخاب و با ثبت نام در لیست یا حق خرید خودروهای داخلی، پیش نویس را انجام دهند. -مراحل ثبت نام . بدین منظور وکلا به نام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید به حساب تک تک متقاضیان ارائه شود و اعتبار این حساب از زمان پیش ثبت نام تا زمان اعلام اولویت تخصیص مسدود و از دسترس خارج می شود. .

 

برای چنین عرضه یکپارچه خودروهای داخلی، زمان تعیین شده برای تعیین حساب شخصی به نام پشتیبانی سازمان از روز سه شنبه اسفند 1302/02/20 تا پایان روز جمعه 1402/02/29 تعیین شده است. تا زمان پیش‌ثبت نام، فهرست افراد مجاز به ثبت نام در سامانه بر اساس اطلاعات ارسالی بانک برای قرار گرفتن در لیست صف تهیه می‌شود.

 

تنها متقاضیان واجد شرایطی که شرایط لازم حضور در حساب و خود را تکمیل کرده باشند، می توانند از روز سه شنبه مورخ 1402/03/03 لغایت جمعه 1402/03/10 جهت پیش ثبت نام و تخصیص خودروهای در نوبت اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است مبلغ مورد نیاز برای ثبت نام خودروهای داخلی در لیست صف ها یکصد میلیون تومان می باشد. این ارزش اسمی برای شناسایی مشتریان واقعی در نظر گرفته می شود و تا زمان اعلام نتایج، حساب مشتریان جعلی مسدود می شود. برای کلیه متقاضیان طبق معمول و به عنوان پشتیبان خانواده و جوانان، داشتن امتیاز اعتباری در حساب و نام الزامی است. این سیاست مالی باعث کاهش نقدینگی در بازار می شود.

 

 

 

نکات مهم در ثبت نام خرید خودرو از سامانه یکپارچه

– برای شرکت در لیست نوبت خرید خودرو داخلی باید پیش ثبت نام انجام شود.

– جهت پیش ثبت نام، حساب تک تک متقاضیان به نام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان الزامی است و امتیاز اعتباری مذکور مسدود شده و تا زمان پیش ثبت نام پذیرفته نمی شود.

  1. 1. در صورتی که متقاضی در فاصله زمانی بین پیش ثبت نام و اعلام ترجیح، نسبت به برداشت اعتبار یا انصراف از حساب خود اقدام کند، از لیست انتظار حذف خواهد شد.
  2. 2. امکان ثبت نام در نوبت برای کسانی که قبلاً اولین کالای یکپارچه و خودروهای وارداتی را در نوبت قرار داده اند وجود ندارد مشروط بر اینکه تا تاریخ 1400/02/20 برداشت خود را در نوبت ثبت کنند.
  3. 3. مرحله اول ثبت نام به متقاضی حق دریافت وسیله نقلیه با دادن نوبت در لیست را نمی دهد و تایید ثبت نام توسط خودروساز در مرحله سوم به خودروساز صورت تعهد می دهد.
  4. 4. تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در کالا انجام می شود.
  5. 5. کلیه شرایط و الزامات باید توسط متقاضی رعایت شود و در صورتی که در هر مرحله تا نهایی شدن ثبت نام توسط سازنده تشخیص داده شود که متقاضی نام خود را اشتباه ثبت کرده است، ثبت نام لغو خواهد شد.
  6. 6. شرایط عمومی مقرر برای خرید وسیله نقلیه شامل حداقل 18 سال سن، داشتن گواهینامه رانندگی معتبر، ثبت نام نکردن در شرکت خودروسازی در 48 ماه گذشته، نداشتن مدیریت پلاک فعال، ممنوعیت واگذاری امتیازات و حقوق ناشی از خرید وسیله نقلیه به اشخاص دیگر و عدم امکان وسیله نقلیه صلح خریداری نمی شود.
  7. 7. شرکت‌های خودروسازی باید برای جلوگیری از انتقال اسناد حداقل برای مدت یک سال، شیوه‌های محدودکننده را اتخاذ و اجرا کنند.

 

  1. 8. اشخاص حقوقی امکان ثبت نام و خرید خودرو را نخواهند داشت.

 

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR