دانلود Qtrac DiffPDF 6.0.0 x64 – نرم افزار مقایسه دو فایل PDF باهم

دانلود Qtrac DiffPDF 6.0.0 x64 - نرم افزار مقایسه دو فایل PDF باهم

 

دانلود Qtrac DiffPDF

| نرم افزار مقایسه دو فایل PDF باهم |

 

Qtrac DiffPDF 6.0.0 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید فایل‌های PDF خود را با همدیگر مقایسه کرده و وجه اشتراک و تفاوت‌های آن‌ها را نسبت به همدیگر تشخیص دهید. این نرم افزار در شرایط مختلف کاربردهای گوناگون دارد؛ به عنوان مثال شما می‌توانید با این نرم افزار دو نسخه مختلف از یک کتاب در ویرایش‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان بوده و کاربر می‌تواند طی چند کلیک ساده، اطلاعات جامعی از وجه اشتراک و تفاوت‌ فایل‌های PDF را به دست آورد.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و کاربر به سرعت می‌تواند کار با آن را شروع کند. در ابتدای کار، شما دو فایل PDF را به این نرم افزار فراخوانی می‌کند و سپس با فشردن یک کلیک، جزئیات مربوط به بخش‌های متفاوت متن و تصویر در اسناد به شما نمایش داده خواهد شد. در هر پاراگراف، این نرم افزار قسمت‌های متفاوت از صفحه‌ی مشابه در سند دیگر را با رنگی مجزا نمایش می‌دهد که بتوانید اطلاعات هر قسمت از سند را از همدیگر تفکیک کنید. اگر که شما هم به دنبال روشی جهت مقایسه‌ی دقیق و ساده‌تر اسناد PDF با هم هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما به انجام می‌رساند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Qtrac DiffPDF را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Qtrac DiffPDF :

– امکان مقایسه آسان و سریع اسناد PDF با هم

– قابلیت نمایش بخش‌های متفاوت اسناد در قالب رنگ‌هایی مجزا از هم

– امکان گزارش‌گیری جامع از نتیجه‌ی مقایسه‌ی فایل‌ها

– امکان تشخیص یکسان بودن یا نبودن اسناد PDF

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

– محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Qtrac DiffPDF.cover1  300x92 - دانلود Qtrac DiffPDF 6.0.0 x64 - نرم افزار مقایسه دو فایل PDF باهم Qtrac DiffPDF.cover2  300x125 - دانلود Qtrac DiffPDF 6.0.0 x64 - نرم افزار مقایسه دو فایل PDF باهم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR