دانلود کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید (هد فرست اندروید دولوپمنت) – Head First Android Development, 3rd Edition – PDF

دانلود کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید - Head First Android Development, 3rd Edition - PDF

 

دانلود کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید (هد فرست اندروید دولوپمنت)

| Head First Android Development, 3rd Edition – PDF |

 

کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید (هد فرست اندروید دولوپمنت) (Head First Android Development, 3rd Edition – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری مهارت برنامه‌نویسی اندروید برای گوشی‌های هوشمند است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین ویرایش آن را در دسترس شما علاقه‌مندان قرار خواهیم داد. این کتاب، در واقع نسخه الکترونیکی (PDF) کتاب محبوبی است که میلیون‌ها دولوپر مختلف در دنیا از آن استفاده کرده و مهارت برنامه‌نویسی اندروید را با آن فرا گرفته‌اند.

اگر که شما ایده‌ خاصی برای ساخت یک اپ اندرویدی دارید، این کتاب به شما کمک می‌کند که بتوانید اولین برنامه کاربردی خود را به سرعت و سادگی ایجاد کنید. در این کتاب سعی شده که به صورت عملی، نحوه ساخت اپلیکیشن‌های اندرویدی آموش داده شود. از جمله مفاهیم مورد توجه در این کتاب می‌توان به آموزش طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، تست بر روی گوشی و تبلت‌های اندروید و … اشاره کرد. این کتاب درست به مانند این است که به عنوان یک فرد تازه‌کار در توسعه اپلیکیشن اندروید، فردی خبره و با تجربه را در کنار خود داشته باشید و با مهارت برنامه‌نویسی جاوا و کاتلین، پروژه‌ی خود را توسعه دهید. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش برنامه‌ نویسی اندروید (هد فرست اندروید دولوپمنت) (Head First Android Development, 3rd Edition ) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Dawn Griffiths, David Griffiths
تعداد صفحات: 1414
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4460 3.20 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 18 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1080 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 18 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 104 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR