دانلود PROCAD 3DSMART Plus 2023.0 x64 – نرم افزار طراحی و مدل‌سازی 3 بعدی سیستم‌های لوله کشی نفت، گاز و پتروشیمی

دانلود PROCAD 3DSMART Plus 2023.0 x64 - نرم افزار طراحی و مدل‌سازی 3 بعدی سیستم‌های لوله کشی نفت، گاز و پتروشیمی

 

دانلود PROCAD 3DSMART Plus

| نرم افزار طراحی و مدل‌سازی 3 بعدی سیستم‌های لوله کشی نفت، گاز و پتروشیمی |

 

PROCAD 3DSMART Plus 2023.0 x64 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه‌ی مدل‌سازی 3 بعدی است که برای طراحان، مجموعه‌ای ابزارهای هوشمند را فراهم می‌کند که بتوانند به شکلی ساده و حرفه‌ای به طراحی یک سیستم 3 بعدی لوله‌کشی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بپردازند. این برنامه یک ابزار قدرتمند برای طراحی کارخانجات پتروشیمی و سیستم‌های پیشرفته‌ی حوزه صنعت است که امکاناتی جامع و پیشرفته را در دسترس متخصصین قرار می‌دهد. این برنامه مجهز به صدها کامپوننت حرفه‌ای و استاندارد در زمینه‌ی طراحی و مدل‌سازی 3 بعدی است که به شما اجازه می‌دهد اتصالات لوله‌ها را در طرح و مدل با دقت و جزئیات بالا بررسی و اندازه لوله‌ها، شماره خط، ضخامت دیواره‌ها و … را مطابقت دهید.

امروزه با استفاده از محصولات نرم افزاری طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) در حوزه صنعت، این امکان برای متخصصین در زمینه‌های مهندسی فراهم است که بتوانند مدل‌های 3 بعدی دلخواه خود را با دقت بالا و کم‌ترین هزینه‌ی ممکن طراحی کنند. اگر که شما هم به عنوان یک متخصص یا کارشناس در حوزه طراحی سیستم‌های لوله‌کشی در زمینه‌ی صنعت نفت، گاز یا پتروشیمی فعالیت دارید، این نرم افزار کاربردی می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای ترسیم‌ها و مدل‌‌سازی‌های شما باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PROCAD 3DSMART Plus را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PROCAD 3DSMART Plus :

– امکان طراحی و مدل‌سازی دقیق اشکال فولادی به شکل استاندارد

– امکان مدل کردن دقیق اتصالات و ارتباطات

– امکان تولید خودکار اقلام و لوازم (BOM)

– امکان تولید خودکار پلان‌ها

– امکان ذخیره‌سازی تنظیمات پروژه

– امکان کشش و یا شکستن اجزای فلزی در خطوط

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PROCAD 3DSMART Plus.cover1  300x198 - دانلود PROCAD 3DSMART Plus 2023.0 x64 - نرم افزار طراحی و مدل‌سازی 3 بعدی سیستم‌های لوله کشی نفت، گاز و پتروشیمی PROCAD 3DSMART Plus.cover2  300x162 - دانلود PROCAD 3DSMART Plus 2023.0 x64 - نرم افزار طراحی و مدل‌سازی 3 بعدی سیستم‌های لوله کشی نفت، گاز و پتروشیمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.41 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR