دانلود Eassiy iPhone Data Recovery 5.0.16 x86/x64 – نرم افزار ریکاوری اطلاعات آیفون

دانلود Eassiy iPhone Data Recovery 5.0.16 x86/x64 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات آیفون

 

دانلود Eassiy iPhone Data Recovery

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات آیفون |

 

Eassiy iPhone Data Recovery 5.0.16 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی‌های آیفون در شرایط و سناریوهای مختلف است. همواره این خطر وجود دارد که با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها، باز هم اطلاعات مهم خود را از دست بدهیم. حذف شدن اطلاعات می‌تواند در سناریوهای متعددی رخ دهد که در اکثر اوقات، کاربران را با مشکلات جدی مواجه می‌سازد. بنابراین، در چنین مواقعی استفاده از یک ابزار ریکاوری می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن شما هم بتوانید طی چند کلیک ساده اطلاعات حذف شده‌ی خود از دستگاه‌های شرکت اپل (آیفون) را ریکاوری کنید.

اگر که شما نیز به تازگی با یکی از سناریوهای حذف و یا از دست دادن اطلاعات خود در گوشی‌های آیفون مواجه شده و به دنبال روشی برای بازگردانی اطلاعات خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار جامع و قوی را از دست ندهید. این نرم افزار با بالاترین شانس ممکن برای ریکاوری اطلاعات به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید دیتای حذف شده از آیفون را به سه طریق مختلف بازیابی کنید. به طور کلی این نرم افزار از 36 فرمت مختلف برای فایل‌ها پشتیبانی دارد و می‌تواند صدها فایل مختلف شامل عکس، فیلم، موزیک و … را تنها طی چند ثانیه برای شما ریکاوری کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Eassiy iPhone Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Eassiy iPhone Data Recovery :

– امکان ریکاوری اطلاعات از گوشی‌های آیفون با قابلیت پشتیبانی از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل iOS

– توانایی بازیابی اطلاعات در سناریوهایی مثل حذف تصادفی اطلاعات، آپگرید/دانگرید، هنگ کردن آیفون، آسیب دیدن با مایعات، مشکل در جیلبریک دستگاه، فکتوری ریست و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Eassiy iPhone Data Recovery.cover1  300x201 - دانلود Eassiy iPhone Data Recovery 5.0.16 x86/x64 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات آیفون Eassiy iPhone Data Recovery.cover2  300x200 - دانلود Eassiy iPhone Data Recovery 5.0.16 x86/x64 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 54/44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR