دانلود Driver Loader Unloader 1.0 – لود و آن‌لود کردن درایورها و سرویس‌ها در ویندوز

دانلود Driver Loader Unloader 1.0 - لود و آن‌لود کردن درایورها و سرویس‌ها در ویندوز

 

دانلود Driver Loader Unloader

| لود و آن‌لود کردن درایورها و سرویس‌ها در ویندوز |

 

Driver Loader Unloader 1.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کم‌حجم مخصوص دولوپرها در ویندوز برای تست کردن ویندز کنرل درایورها و سرویس‌های آن‌هاست. همانطور که می‌دانید، درایورها بخش جدایی‌ناپذیر سیستم‌عامل هستند. در واقع این درایورها هستند که نقش شناساندن قطعات سخت افزاری مختلف به سیستم‌عامل را بر عهده دارند و در صورت بروز مشکل در آن‌ها، احتمالا کارکرد قطعات مهم سخت افزاری سیستم مختل خواهد شد. اگر که در زمینه‌ی توسعه و تست درایورهای کرنل و سرویس‌های ویندوزی فعالیت دارید، نرم افزاری که در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم نقش مهمی را در کنترل بهتر کارها برای شما بر عهده خواهد گرفت.

همانطور که از نام این ابزار پیداست، توسعه‌دهنده با استفاده از آن می‌تواند دیوایس‌ها و یا درایورهای کرنل ویندوز و همچنین سرویس‌ها را با آن رجیستر و یا آن‌رجیستر کند. در واقع این امکان بدین معناست که دولوپر می‌تواند برای یک تست به‌خصوص و یا شرایطی مشخص، درایورهای مورد نظر خود را غیرفعال کند و در زمانی دیگر مجددا آن را فعال نماید. از آنجا که به حالت عادی این درایورها به شکل خودکار در سیستم رجیستر می‌شوند، راهکار مشخصی برای غیرفعال کردن موقتی آن‌ها در سیستم وجود ندارد؛ اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی می‌توانید درایورها و سرویس‌ها را غیرفعال و در زمانی دیگر دوباره آن‌ها را رجیستر کنید.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Driver Loader Unloader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Driver Loader Unloader :

– امکان رجیستر و آن‌رجیستر کردن ویندوز دیوایس، کرنل درایور و یا ویندوز سرویس

– امکان استارت و استاپ کردن ویندوز کرنل‌ها و ویندوز سرویس‌ها

– امکان قرار دادن سیستم‌عامل در حالت test signing برای اجرای درایورهای ساین نشده

– پشتیبانی کامل از سیستم‌عامل Windows 11/10/8.1/8/7

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Driver Loader Unloader.cover1  300x121 - دانلود Driver Loader Unloader 1.0 - لود و آن‌لود کردن درایورها و سرویس‌ها در ویندوز Driver Loader Unloader.cover2  300x121 - دانلود Driver Loader Unloader 1.0 - لود و آن‌لود کردن درایورها و سرویس‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.06 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR