دانلود Flownex Simulation Environment 2022 Update 1 8.14.1.4845 x64 – شبیه‌ساز سیال و گرما در دنیای واقعی

دانلود Flownex Simulation Environment 2022 Update 1 8.14.1.4845 x64 - شبیه‌ساز سیال و گرما در دنیای واقعی

 

دانلود Flownex Simulation Environment

| شبیه‌ساز سیال و گرما در دنیای واقعی |

 

Flownex Simulation Environment 2022 Update 1 8.14.1.4845 x64 نام یک محصول نرم افزاری تخصصی و قدرتمند در زمینه‌ی طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های حامل گرما و سیالات است که امکاناتی متعدد را در دسترس مهندسین قرار می‌دهد. این نرم افزار، یک محیط شبیه‌سازی بسیار قوی را در دسترس شما قرار می‌دهد تا بتوانید در آن شیوه‌ی رفتار گرما و سیالات را در سیستم‌های انتقال با دقت بالا مطالعه کنید. این بسته نرم افزاری، به متخصصین حوزه صنعت امکانی می‌دهد که بتوانند در مرحله طراحی و عملیاتی به بالاترین پتانسیل‌های سیستمی برسند. هدف از توسعه این نرم افزار، فراهم‌سازی محیطی قدرتمند به منظور شبیه‌سازی سریع، دقیق و مطمئن سیستم‌های انتقال گرما و سیالات بوده و استفاده از این فناوری، تا حد بسیاری می‌تواند در زمان و هزینه‌های طراحی و اجرا صرفه‌جویی کند.

این محصول نرم افزاری قدرتمند، دارای ابزارهایی با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن و به‌روز در حوزه صنعت است که متخصصین به کمک آن می‌توانند نحوه رفتار سیستم‌های انتقال سیالات و حرارت را در دنیای واقعی مورد بررسی قرار دهند. همانطور که می‌دانیم، در صنعت سیال را به عنوان عامل محرک به حساب می‌آورند. استفاده از نرم افزارهای تخصصی در حوزه طراحی و شبیه‌سازی می‌تواند رفتار کلی سیستم را با دقت و جزئیات بالا مورد بررسی قرار داده و تا حد بسیاری در کیفیت کار تاثیرگذار باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Flownex Simulation Environment را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Flownex Simulation Environment :

– امکان طراحی و شبیه‌سازی واقعی سیستم‌های انتقال سیالات و حرارت

– مناسب برای مهندسین حوزه صنعت و کاربرد در سیستم‌های روغن‌کاری با مخلوط روغن و هوا، جریان‌های خنک‌کننده، محفظه‌های احتراق و …

– امکان استفاده در مدل‌های گاز، محاسبات توان و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Flownex Simulation Environment.cover1  300x222 - دانلود Flownex Simulation Environment 2022 Update 1 8.14.1.4845 x64 - شبیه‌ساز سیال و گرما در دنیای واقعی Flownex Simulation Environment.cover2  300x235 - دانلود Flownex Simulation Environment 2022 Update 1 8.14.1.4845 x64 - شبیه‌ساز سیال و گرما در دنیای واقعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.01 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR