دانلود Office Editing for Docs, Sheets & Slides 144.589.594 – کار با اسناد آفیس در مرورگر کروم

دانلود Office Editing for Docs, Sheets & Slides 144.589.594 - کار با اسناد آفیس در مرورگر کروم

 

دانلود Office Editing for Docs, Sheets & Slides

| کار با اسناد آفیس در مرورگر گوگل کروم |

 

Office Editing for Docs, Sheets & Slides 144.589.594 نام یک افزونه جدید، کاربردی و قوی به منظور کار با اسناد آفیس در مرورگر گوگل کروم است. با این برنامه، کاربران در مرورگر اینترنتی گوگل کروم می‌توانند بدون نیاز به نصب مجموعه‌ی آفیس (Microsoft Office)، انواع فایل‌های مایکروسافت ورد (Microsoft Word)، مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) و مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft PowerPoint) را در گوگل کروم باز کند. این برنامه، در واقع به جای لزوم کاربر به نصب مجموعه‌ی آفیس، این امکان را فراهم می‌کند که بتوان از طریق سه ابزار Google Docs, Google Sheets, Google Slides، انواع اسناد آفیس را مشاهده و ویرایش کرد.

اگر که شما هم به ابزاری ساده و کم‌حجم به منظور دسترسی به محتوای اسناد آفیس با قابلیت ویرایش آن‌ها احتیاج دارید، در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیازن یک افزونه‌ی جدید و محبوب را آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به نصب مجموعه‌ی آفیس در کامپیوتر خود، به اسناد آفیس دسترسی داشته باشید. با نصب این افزونه در گوگل کروم، در واقع شما می‌توانید اسناد ورد، اکسل و پاورپوینت را در گوگل کروم اجرا کنید و به کلیه امکانات آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Office Editing for Docs, Sheets & Slides را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های افزونه Office Editing for Docs, Sheets & Slides :

– امکان مشاهده و ویرایش اسناد آفیس بدون نیاز به نصب Microsoft Office

– قابلیت استفاده از اسناد ورد، اکسل و پاورپوینت در مرورگر گوگل کروم

– امکان Drag & Drop کردن اسناد Word, Excel, PowerPoint در گوگل کروم برای باز و یا ویرایش کردن آن

– دارا بودن کارکرد ساده و بسیار آسان

– امکان استفاده از Google Doc, Google Sheets, Google Slides در گوگل کروم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Office Editing for Docs Sheets Slides.cover1  300x183 - دانلود Office Editing for Docs, Sheets & Slides 144.589.594 - کار با اسناد آفیس در مرورگر کروم Office Editing for Docs Sheets Slides.cover2  300x183 - دانلود Office Editing for Docs, Sheets & Slides 144.589.594 - کار با اسناد آفیس در مرورگر کروم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 11.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR