دانلود Pass11 0.0.3 – نرم افزار تست امنیت گذروازه

دانلود Pass11 0.0.3 - نرم افزار تست امنیت گذروازه

 

دانلود Pass11

| نرم افزار تست امنیت گذروازه |

 

Pass11 0.0.3 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز به منظور تست کردن امنیت گذرواژه‌های شماست. با این برنامه، کاربر می‌تواند رمزهای عبور مورد استفاده‌ی خود برای انواع حساب‌های کاربری، اطلاعات بانکی و … تست و آزمایش کند و میزان پیچیدگی آن‌ها را مورد سنجش قرار دهد. همانطور که می‌دانید، هر اندازه که رمزهای عبور مورد استفاده پیچیده و دشوارتر باشند، احتمال کرک شدن آن کمتر می‌شود. اگر که شما هم می‌خواهید میزان قدرت و پیچیدگی رمزهای عبور مورد استفاده‌ی خود را بسنجید، ما برایتان در اینجا یک ابزار ساده و رایگان را آماده کرده‌ایم که می‌تواند بسنجد تا چه اندازه رمزهای عبور وارد شده قدرتمند بوده و توانایی بالایی در برابر کرک و یا هک شدن دارند.

این روزها حفظ امنیت حساب‌های کاربری در فضای دیجیتال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر که شما هم به دنبال روشی برای ارتقای امنیت حساب‌های کاربری، بانکی و … هستید، لازم است که گذرواژه‌های تعریف شده بر این حساب‌ها را از نظر امنیتی مورد بررسی قرار دهید. یکی از راه‌هایی که اکنون در دسترس شماست، استفاده از ابزاری است که می‌تواند رمزهای عبورتان را از نظر پیچیدگی مورد تست امنیتی قرار دهد. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند تنها با وارد کردن عبارت رمز عبور خود در آن، پیچیدگی رمز را بسنجد. این برنامه به دلیل رایگان و ساده بوده، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم شما هم این نرم افزار حداقل برای یک‌بار هم که شده، جهت سنجش امنیت رمزهای عبور خود مورد استفاده قرار دهید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Pass11 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pass11 :

– دارا بودن طراحی جذاب در بخش محیط گرافیکی

– مجهز بودن به الگوریتم‌های پیشرفته‌ی تشخیص امنیت رمزهای عبور

– کارکرد کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

– نمایش سریع نتایج تست امنیتی گذرواژه‌ها

– قابلیت تولید رمزهای عبور ایمن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pass11.cover1  300x194 - دانلود Pass11 0.0.3 - نرم افزار تست امنیت گذروازه Pass11.cover2  300x194 - دانلود Pass11 0.0.3 - نرم افزار تست امنیت گذروازه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR