دانلود بازی Karateka برای کامپیوتر

دانلود بازی Karateka - بازی رزمی و اکشن نسخه کم حجم برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Karateka برای کامپیوتر

 

در این ساعت بازی رزمی و زیبای Karateka را که یکی از جدید ترین شاهکار های سازنده ی معروف بازی های شاهزاده ی ایرانی می باشد را برای کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم . این بازی علی رغم حجم نسبتا کم دارای گرافیک بسیار بالایی بوده و از داستان قدرتمندی در آن استفاده شده است . داستان بازی از این قرار است که شما برای رسیدن به عشق خود در کشور ژاپن به مبارزات کاراته می پردازید تا در محیطی کلاسیک و هیجان انگیز Mariko را از دست evil warlord Akuma نجات دهید .

 

البته کار بسیار مشکل است و برای رسیدن به خواسته خود در این بازی باید با مبارزان مختلف وارد مبارزه شوید که هر کدام شیوه ی متفاوتی برای مبارزه با شما دارند . در این بین شما دشمنانی هم دارید که میخواهند مدرسه آموزشی شما را ویران کنند و شما را نیز از پای در بیاورند . در این بازی کم حجم و سرگرم کننده ، شاهد حرکاتی غیرقابل پیش بینی و موقعیت های متفاوت مبارزه ای خواهید بود که هر یک زیبای های بازی رو دوچندان میکند . همچنین داستانی بسیار هیجان انگیز این بازی نقطه ی قوت آن می باشد . اگر به مبارزه های فانتزی و یا حرکات رزمی دیدنی علاقه دارید Karateka را حتما تجربه کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Karateka را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

1357825595_karateka-bazikids-4

 

 

1357825583_karateka-bazikids-1

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Karateka :

OS: Windows XP / Vista / 7
Cpu: Intel Dual Core  1.5 GHz
Ram: 1 GB
Video Card: 256 MB
DirectX: DirectX 9.0
Hard Drive: 1 GB

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 1.1 گیگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Karateka

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR