دانلود Waf DotNetPad 7.0.0.100 – ویرایشگر کد سی شارپ

دانلود Waf DotNetPad 7.0.0.100 - ویرایشگر کد سی شارپ

 

دانلود Waf DotNetPad

| ویرایشگر کد سی شارپ |

 

Waf DotNetPad 7.0.0.100 نام یک ویرایشگر کد متن باز است که امکان کدنویسی به زبان سی شارپ و ویژوال بیسیک را ساده‌تر می‌کند. به مانند دیگر محیط‌های کدنویسی، این نرم افزار نیز از قابلیت های‌لایت سینتکس زبان‌های برنامه‌نویسی مذکور پشتیبانی داشته و همچنین می‌تواند با قابلیت تکمیل خودکار کدها، شما را در کدنویسی سریع‌تر یاری کند. امروزه شمار متعددی از ویرایشگرهای کد در ویندوز یافت می‌شود که هرکدام از آن‌ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند. در واقع کاربر می‌تواند با خصوصیات کاری خودش، بهترین ویرایشگر کد را انتخاب و از امکانات آن بهره ببرد. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم یک محیط توسعه‌ی جدید برای سی شارپ و ویژوال بیسیک است که به دلیل سادگی بسیار، توانسته محبوبیت جالب توجهی را در بین کاربران به دست آورد.

این نرم افزار در واقع یک محیط گرافیکی بسیار ساده و در عین حال پرامکانات برای C#/Visual Basic است که سعی می‌کند شما را به محیطی ساده‌تر برای کدنویسی عادت دهد. در واقع برای کدنویسی پروژه‌های کوچک تا متسوط، احتمالا نیازی هم به ابزارهای سنگین و پرحجم نخواهید داشت و ابزارهای سبک و ساده‌تر نیز می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. برخلاف نوت‌پد و دیگر ویرایشگرهای ساده‌ی متن، این برنامه از امکان نمایش کلمات کلیدی زبان‌های برنامه‌نویسی مذکور در رنگ‌های مجزا نیز پشتیبانی داشته و به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با سرعت و سهولت بیشتری کدنیسی پروژه را پیش ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Waf DotNetPad را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Waf DotNetPad :

– پشتیبانی از C# 11 / Visual Basic 16.9

– امکان کامل کردن خودکار کلمات کلیدی در کد

– امکان کامپایل در بک‌گراند

– دارا بودن امکان های‌لایت سینتکس کد

– دارا بودن کنسول مخصوص برای خروجی کدها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Waf DotNetPad.cover1  300x284 - دانلود Waf DotNetPad 7.0.0.100 - ویرایشگر کد سی شارپ Waf DotNetPad.cover2  300x201 - دانلود Waf DotNetPad 7.0.0.100 - ویرایشگر کد سی شارپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR