دانلود OpenSpeedTest 2.1.7 – نرم افزار تست سرعت اینترنت

دانلود OpenSpeedTest 2.1.7 - نرم افزار تست سرعت اینترنت

 

دانلود OpenSpeedTest

| نرم افزار تست سرعت اینترنت |

 

OpenSpeedTest 2.1.7 نام یک نرم افزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور تست سرعت اینترنت است که می‌تواند با آزمون‌هایی دقیق و قابل اطمینان، سرعت اینترنت شما را اندازه‌گیری کند. با این برنامه، شما می‌توانید پرفرمنس شبکه‌ی خود را با سهولت بسیار اندازه‌گیری و نتایج آن را بررسی کنید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند بدون نیاز به طی عملیات پیچیده، به صفحه اصلی آن هدایت شود. در ادامه تنها با یک کلیک، می‌توانید سروری آزمایشی به منظور تست سرعت ایجاد کنید. قبل از آن، شما همچنین می‌توانید پورت دلخواه خود را نیز به شکل دلخواه تنظیم کرده و در ادامه، سرور آزمایشی برنامه را بر روی آن پورت راه‌اندازی کنید.

پس از راه‌اندازی سرور تست، شما می‌توانید مرورگر دلخواه خود را اجرا و به لینک نمایش داده شده در نرم افزار مراجعه کنید. اینترفیس مخصوص نمایش اطلاعات مربوط به تست سرعت اینترنت و شبکه در اینجا به شما نمایش داده می‌شود. به طور کلی این نرم افزار در قالب یک صفحه وب، همانند سرویس‌های آنلاین تست سرعت اینترنت کار می‌کند و شما می‌توانید در همین محیط از امکانات آن به خوبی بهره ببرید. امکان اجرای تست به طور خودکار، قابلیت اجرای استرس تست به مدت دلخواه، امکان تست بر روی چندین سرور به شکل همزمان و … از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده‌ی آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار OpenSpeedTest را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OpenSpeedTest :

– امکان تست آسان و سریع سرعت دانلود و آپلود

– قابلیت اجرا در مرورگرهای اینترنتی مختلف

– توانایی انجام تست‌های خودکار

– امکان راه‌اندازی سرور تست به منظور آزمون پرفرمنس شبکه

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OpenSpeedTest.cover1  300x199 - دانلود OpenSpeedTest 2.1.7 - نرم افزار تست سرعت اینترنت OpenSpeedTest.cover2  300x146 - دانلود OpenSpeedTest 2.1.7 - نرم افزار تست سرعت اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR