دانلود بازی کم حجم و فوق العاده جذاب Cortex Command 2012 برای کامپیوتر

Cortex-Command_2012

 

دانلود بازی کم حجم Cortex Command 2012 برای کامپیوتر

 

با توجه به محبوبیت بازی های کم حجم و اکشن در میان کاربران سایت های ایرانی ؛ تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، بازی اکشن فوق العاده جذاب Cortex Command 2012 را برای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ آماده کنیم . این گیم سرگرم کننده ، یک عنوان اکشن با حجم بسیار کم است که ساعت ها می تواند علاقه مندان این ژانر را سرگرم نماید . بازی یک داستان کلاسیک را دنبال می کند و مربوط به زمانی است که رباتها و هوش مصنوعی زمین را در بر گرفته اند و تمامی کارهای بشر به وسیله ی آن ها انجام می شود ، در این بازی انسانها دیگر حتی برای کاوش به بیرون نمی روند و از راه دور با ربات به اکتشاف می پردازند .

کاملا مشخص است که در این شرایط باید شاهد از بین رفتن نیروی انسانی باشیم . اما این دنیای مکانیکی معایبی هم دارد ، حال که دنیا توسط رباتها اداره میشود ! برخی از آن ها شورش کرده و میخواهند تا کنترل همه چیز را در دست گرفته و انسان ها را از پای در بیاورند . حال وظیفه ی شما در این بازی فو ق العاده جذاب کمی سخت است ! و باید به جنگ ربات های هوشمندی بروید که خودتون آن ها را تولید کرده ایم . امیدواریم از این بازی کم حجم و زیبا لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم Cortex Command 2012 رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Cortex Command 2012 :

–    حجم کم بازی
–    گیم پلی اعتیاد آور
–    مراحل متعدد و جذاب
–    امکان نصب بر روی تمامی نسخه های ویندوز
–    قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها ( حتی سیستم های معمولی )
و …

 

 

Cortex-Command-2012-10-04-19-20-44-09

 

 

 

newgameplus-cortex-command

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 42 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Cortex Command 2012 مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR