دانلود iSumsoft FileCarer 3.1.0.3 – نرم افزار رمزنگاری و محافظت از فایل و فولدرها در ویندوز

دانلود iSumsoft FileCarer 3.1.0.3 - نرم افزار رمزنگاری و محافظت از فایل و فولدرها در ویندوز

 

دانلود iSumsoft FileCarer

| نرم افزار رمزنگاری و محافظت از فایل و فولدرها در ویندوز |

 

iSumsoft FileCarer 3.1.0.3 نام یک ابزار قدرتمند و با قابلیت استفاده‌ی ساده و آسان به منظور رمزنگاری فایل‌ها و فولدرها با امکان رمزگشایی آن‌ها، تغییر دادن آیکون فولدرها و تنظیم مشخصه‌های مختلف برای فایل‌ها (نظیر مخفی‌سازی و یا محدودیت دسترسی) بر روی آن‌ها است. این برنامه یک ابزار قوی و قدرتمند به منظور حفظ امنیت فایل ها و فولدرها است که می‌تواند تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و … را با الگوریتم‌هایی پیشرفته برای شما رمزنگاری کند. همه‌ی ما در دنیای دیجیتال، بخشی از اطلاعات‌مان محرمانه بوده و باید از امکان دسترسی دیگر افراد و یا کاربارن مشترک کامپیوتر به آن‌ها جلوگیری شود. اگر که شما نیز به دنبال راهکاری برای ارتقای امنیت اطلاعات شخصی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قوی و کاربردی را از دست ندهید.

برخلاف انواع دیگر ابزارهای قفل کردن اطلاعات، این نرم افزار می‌تواند پس از رمزنگاری فایل و یا فولدرها، به آن‌ها پسوندی جدید و غیرقابل دسترس بدهد. این امر سبب می‌شود که بتوانید امنیت اطلاعات خود را به درجه‌ای بالاتر ارتقا دهید. در پی این فرآیند، تنها افرادی می‌توانند به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند که پسورد صحیح را وارد کرده باشند. اگر که به دنبال روشی امن و قابل اطمینان برای رمزنگاری اطلاعات هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار کاربردی و جامع را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iSumsoft FileCarer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iSumsoft FileCarer :

– امکان رمزنگاری فایل و فولدرها در هارد درایو اینترنال، اکسترنال و فلش درایو

– جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات شخصی

– امکان رمزگشایی فایل‌ها و فولدرها با پسورد

– امکان قرار دادن آیکون فولدرها برای تشخیص سریع‌تر آن‌ها

– امکان تعریف مشخصه‌های منحصر به فرد برای فولدرها جهت جلوگیری از نوشتن بر روی آن و یا مخفی کردن

– امکان حذف دائم و غیرقابل ریکاوری اطلاعات

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iSumsoft FileCarer.cover1  300x208 - دانلود iSumsoft FileCarer 3.1.0.3 - نرم افزار رمزنگاری و محافظت از فایل و فولدرها در ویندوز iSumsoft FileCarer.cover2  300x174 - دانلود iSumsoft FileCarer 3.1.0.3 - نرم افزار رمزنگاری و محافظت از فایل و فولدرها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR