دانلود MKVBatch 2.5.5 – ادغام گروهی فیلم‌ها با هم

دانلود MKVBatch 2.5.5 - ادغام گروهی فیلم‌ها با هم

 

دانلود MKVBatch

| ادغام گروهی فیلم‌ها با هم |

 

MKVBatch 2.5.5 نام یک نرم افزار جدید، رایگان و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید چندین فایل ویدیویی خود را فراخوانی و سپس همه آن‌ها را باهم ادغام کنید. طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان بوده و حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از آن به خوبی استفاده کنند. سناریوهای کاربرد این نرم افزار متنوع بوده و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به: چسباندن فیلم‌های موجود در چند دیسک به همدیگر و ساخت یک فایل واحد، چسباندن و یا ادغام فیلم‌های مرتبط با یک رویداد و یا مراسم خاص و … اشاره کرد. خصوصیت این نرم افزار، توانایی پردازش گروهی چندین فایل ویدیویی است که به واسطه‌ی آن شما بتوانید چندین فیلم مختلف را فراخوانی و سپس با یک کلیک آن‌ها را به هم وصل کنید.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند بوده و شما در آن می‌توانید به سرعت فایل‌های ویدیویی خود را فراخوانی کرده و سپس با چند کلیک ساده، یک فایل واحد را تحویل بگیرید. این نرم افزار، برای اجرا نیاز به نصب بودن MKVToolnix دارد و می‌تواند این قابلیت جدید را جهت ادغام گروهی فایل‌های ویدیویی در اختیار شما قرار دهد. طرز کار و ارتباط گرفتن با این نرم افزار نیز بسیار ساده و آسان بوده و تقریبا همه کاربران می‌توانند به سرعت از امکانات آن بهره‌مند شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MKVBatch را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MKVBatch :

– امکان ادغام کردن فایل‌های ویدیویی با هم

– امکان تنظیم کردن ترتیب فایل‌ها پیش از چسباندن آن‌ها به یکدیگر

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کابرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MKVBatch.cover1  300x236 - دانلود MKVBatch 2.5.5 - ادغام گروهی فیلم‌ها با هم MKVBatch.cover2  300x236 - دانلود MKVBatch 2.5.5 - ادغام گروهی فیلم‌ها با هم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR