دانلود Messy Folder Organizer 1.3 – مرتب‌سازی و سازمان‌دهی به فایل‌ها

دانلود Messy Folder Organizer 1.3 - مرتب‌سازی و سازمان‌دهی به فایل‌ها

 

دانلود Messy Folder Organizer

| مرتب‌سازی و سازمان‌دهی به فایل‌ها |

 

Messy Folder Organizer 1.3 نام یک راهکار نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور سازماندهی و مرتب‌سازی فایل‌ها است. با این برنامه، شما می‌توانید بدون نیاز به ساخت دستی فولدرها، فایل‌های خود را به فولدرهایی سازماندهی شده منتقل کنید. در واقع این برنامه می‌تواند کل فرآیند مورد انتظار را برای شما به طور خودکار به انجام برساند؛ بدون آنکه نیازی به دخالت دستی باشد! اگر که یک یا چند فولدر ساخته و فایل‌های خود را در آن نگهداری می‌کنید، احتمالا هیچگاه زمان مناسبی برای مدیریت بهتر آن‌ها پیدا نمی‌کنید. نرم افزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، می‌تواند به سادگی این مشکل را برای شما حل کند.

به کمک این برنامه، شما می‌توانید فایل‌های نامرتب خود در مسیرهای مختلف ویندوز را به شکلی دقیق و سریع در فولدرهایی تازه ساخته شده قرار داده و آن‌ها را مرتب‌سازی کنید. اگر که وقت کافی برای جابه‌جا کردن فایل‌ها ندارید و این کار، زمان بسیاری را از شما می‌گیرد، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده کار با این برنامه را امتحان کنید. همانطور که از نام این ابزار پیداست، هدف از توسعه‌ی آن جابه‌جا و مرتب کردن فایل‌های فاقد نظم در فولدرهایی با اسامی خوانا و قابل فهم است. تنها کافی‌ست که مسیر مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس تنها با یک کلیک، کلیه محتوای موجود در آن را با ساخت فولدرهایی با اسامی خوانا سازماندهی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Messy Folder Organizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Messy Folder Organizer :

– امکان جابه‌جا و مرتب کردن فایل‌ها

– توانایی ساخت خودکار فولدر برای قرار دادن فایل‌ها در آن

– امکان ذخیره لاگ از جزئیات هرگونه جابه‌جایی انجام شده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Messy Folder Organizer.cover1  300x200 - دانلود Messy Folder Organizer 1.3 - مرتب‌سازی و سازمان‌دهی به فایل‌ها Messy Folder Organizer.cover2  300x200 - دانلود Messy Folder Organizer 1.3 - مرتب‌سازی و سازمان‌دهی به فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR