دانلود Scriptonit 0.9.4 – نرم افزار ساخت اپلیکیشن ویندوز با مهارت HTML/CSS/JS

دانلود Scriptonit 0.9.4 - نرم افزار ساخت اپلیکیشن ویندوز با مهارت HTML/CSS/JS

 

دانلود Scriptonit

| نرم افزار ساخت اپلیکیشن ویندوز با مهارت HTML/CSS/JS |

 

Scriptonit 0.9.4 نام یک محیط توسعه‌ی مینیمال به منظور ساخت اپلیکیشن‌های ویندوزی با استفاده از مهارت‌های طراحی وب نظیر HTML/CSS/JS است. توسعه‌ی نرم افزار، لزوما نیاز به یادگیری زبان‌های پسطح بالای حوزه توسعه نرم افزار ندارد و علاقه‌مندان حتی می‌توانند با مهارت‌های ابتدایی خود در حوزه‌ی طراحی وب و زبان‌های به‌خصوص آن، برای ویندوز اقدام به ساخت اپلیکیشن‌های دسکتاپ کنند. بدین منظور، محیط‌های توسعه‌ی مختلفی در دسترس است، همچنین راهکارهای آنلاین مختلفی نیز بدین منظور وجود دارد. ولی اگر که به دنبال یک ابزار ساده و سبک برای این کار هستید، ما برایتان در این مطلب یک ابزار مخصوص برای توسعه‌ی نرم افزار با استفاده از مهارت‌های اچ‌تی‌ام‌ال، سی‌اس‌اس و جاوااسکریپت آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده‌ی آن را از دست ندهید.

اپلیکیشن جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، راهکاری ساده و جذاب را برای ساخت اپلیکیشن‌های ویندوزی در دسترس شما قرار می‌دهد. با این برنامه و محیط توسعه‌ی آن، شما می‌توانید صرفا با استفاده از مهارت‌های طراحی وب‌سایت، اقدام به ساخت برنامه‌های دسکتاپ کنید. برخلاف فریمورک الکترون، اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط این برنامه، از حجم بسیار اندکی برخوردار بوده و سرعت بسیار بالایی هم دارند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Scriptonit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Scriptonit :

– سادگی در استفاده

– دارا بودن حجم بسیار سبک و کوچک

– امکان ساخت اپ‌هایی با حجم بسیار کم

– سرعت بسیار بالا در کارکرد اپلیکیشن‌های ساخته شده

– دارا بودن محیط کاربری ساده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Scriptonit.cover1  300x215 - دانلود Scriptonit 0.9.4 - نرم افزار ساخت اپلیکیشن ویندوز با مهارت HTML/CSS/JS Scriptonit.cover2  300x229 - دانلود Scriptonit 0.9.4 - نرم افزار ساخت اپلیکیشن ویندوز با مهارت HTML/CSS/JS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR