دانلود Crop My GIF 1.3 – نرم افزار کراپ کردن انیمیشن‌های GIF

دانلود Crop My GIF 1.3 - نرم افزار کراپ کردن انیمیشن‌های GIF

 

دانلود Crop My GIF

| نرم افزار کراپ کردن انیمیشن‌های GIF |

 

Crop My GIF 1.3 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی به منظور برش دادن (کراپ کردن) انیمیشن‌های متحرک GIF است که می‌تواند این کار را با سرعت و سهولت بسیار مناسب برای شما انجام دهد. طرز کار با این برنامه در مقایسه با انواع دیگر ابزارهای گرافیکی بسیار ساده‌تر بوده و کاربر می‌تواند با حداقل مهارت‌های لازم در حوزه کامپیوتر، از مزایای این برنامه نهایت استفاده را ببرد. همانطور که می‌دانید، انیمیشن‌های متحرک GIF این روزها از کاربرد گسترده‌ای در فضای مجازی، چت و گفتگوهای شخصی یا گروهی برخوردارند. اگر که شما نیز در حین به‌اشتراک‌گذاری انیمیشن‌های GIF متوجه برش غیراستاندارد آن شده و قصد دارید که خودتان دست به کار شده و فایل GIF مورد نظر را اصلاح کنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار ساده را از دست ندهید.

این نرم افزار با حجم مناسب و به صورت قابل حمل طراحی شده است؛ به این معنی که کاربر می‌تواند فایل اجرایی آن را در فلش مموری، هارد اکسترنال و … کپی کند و در هر سیستمی با دبل کلیک آن را اجرا نماید. در ابتدای کار با این برنامه، شما با یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند مواجه هستید و در ادامه می‌بایست فایل GIF خود را فراخوانی کنید. در ادامه، شما می‌توانید با نشانگرهایی که برای برش و یا کراپ فایل فراخوانی شده در اختیارتان قرار می‌گیرد، آن را مطابق با نیاز خود برش دهید و در نهایت، با یک کلیک خروجی دلخواه خود را ذخیره کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Crop My GIF را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Crop My GIF :

– امکان کارکرد بسیار ساده و آسان

– امکان برش (کراپ) فایل‌های GIF

– امکان تنظیم سایز فایل خروجی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Crop My GIF.cover1  300x96 - دانلود Crop My GIF 1.3 - نرم افزار کراپ کردن انیمیشن‌های GIF Crop My GIF.cover2  300x140 - دانلود Crop My GIF 1.3 - نرم افزار کراپ کردن انیمیشن‌های GIF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR