دانلود Esri CityEngine 2022.1.8535 x64 – نرم افزار مدل‌سازی سه‌بعدی شهرها

دانلود Esri CityEngine 2022.1.8535 x64 - نرم افزار مدل‌سازی سه‌بعدی شهرها

 

دانلود Esri CityEngine

| نرم افزار مدل‌سازی سه‌بعدی شهرها |

 

Esri CityEngine 2022.1.8535 x64 سیتی انجین، نام یک محصول نرم افزاری پرقدرت در زمینه‌ی ایجاد مدل‌های سه‌بعدی شهری است که به شما اجازه می‌دهد با ابزارهایی پیشرفته و جامع بتوانید، مدل‌هایی خیره‌کننده را در زمانی کوتاه ایجاد کنید. این مدل‌های سه‌بعدی، برای طراحی‌ها و برنامه‌های عمرانی شهرسازی، معماری، شبیه‌سازی و یا حتی صنعت بازی‌سازی و تولید فیلم کاربر خواهند داشت. سیتی انجین، مجموعه کاملی از ابزارهای لازم برای تلفیق داده‌های جغرافیایی، تولید و اصلاح خیابان‌ها، پروفیل‌های سه‌بعدی، تجزیه و تحلیل پروژه‌های شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری را در خود جای داده و متخصصین به سادگی بسیار می‌توانند از امکانات آن نهایت بهره را ببرند.

سیتی انجین، یک ابزار ویرایش سه‌بعدی و همینطور شبیه‌سازی است که می‌توان به عنوان یک راهکار مدل‌سازی و طراحی حرفه‌ای برای ایجاد و طراحی کارآمد شهری آن را مورد استفاده قرار داد. با رشد و توسعه علم و تکنولوژی، این روزها تقریبا در تمامی عرصه‌های مختلف صنعت، شاهد نرم افزارهای مدرن و تخصصی هستیم. در همین جا، یک ابزار پیشرفته و جامع را در زمینه‌ی مدل‌سازی سه‌بعدی شهری در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم که با استفاده از آن، می‌توان شهرها را با تمامی جزئیات آن بر روی نقشه مدل‌سازی و طراحی کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Esri CityEngine را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Esri CityEngine :

– پشتیبانی از فرمت‌های OBJ/FBX

– امکان کدنویسی به زبان پایتون

– دارا بودن مجموعه جامع آبجکت‌های سه‌بعدی

– امکان تکسچردهی به نماهای بیرونی

– امکان مدل‌سازی شهر، ساختمان و انواع اشیای شهری برای حوزه‌های شهرسازی، معماری، ساخت بازی و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Esri CityEngine.cover1  300x165 - دانلود Esri CityEngine 2022.1.8535 x64 - نرم افزار مدل‌سازی سه‌بعدی شهرها Esri CityEngine.cover2  300x143 - دانلود Esri CityEngine 2022.1.8535 x64 - نرم افزار مدل‌سازی سه‌بعدی شهرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.06 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR