دانلود RegaWin 1.1.33.02 – نرم افزار ذخیره کردن محل قرارگیری پنجره‌ها در ویندوز

دانلود RegaWin 1.1.33.02 - نرم افزار ذخیره کردن محل قرارگیری پنجره‌ها در ویندوز

 

دانلود RegaWin

| نرم افزار ذخیره کردن محل قرارگیری پنجره‌ها در ویندوز |

 

RegaWin 1.1.33.02 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور ذخیره‌سازی محل قرارگیری پنجره‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانیم، فعالیت افراد در سیستم، به صورت فرد به فرد با همدیگر متفاوت است و هریک از ما، روش خاص خود را برای رسیدگی به کارها داریم. به عنوان مثال، مرتب کردن پنجره‌ها بر روی دسکتاپ و اطمینان از اینکه همه چیز در معرض دید و دسترس قرار دارد، بسته به سلیقه، عادت و نوع کارکردهای ما دارد. این در حالی‌ست که ممکن است در مقایسه با دیگر افراد، به نظر برسد که دسکتاپی نسبتا خلوت‌تر داریم. اگر که متوجه می‌شوید که مجبورید دائما پنجره‌ها را مطابق با جریان‌های کاری خود مرتب کنید، ابزاری که بتواند موقعیت آن‌ها را تثبیت کند احتمالا می‌تواند کل این فرآیند را برای شما ساده‌تر کند.

هدف این برنامه بسیار ساده و قابل درک است: اینکه کاربر بتواند موقعیت پنجره‌]ا را بر روی صفحه نمایش خود ذخیره و بازیابی کند. در واقع هر بار که روند کار خود را از سر می‌گیرید، با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به تنظیم مجدد آن‌ها نیست. این نرم افزار با کارکرد ساده‌ای که دارد، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تمامی پنجره‌ها را بسته به نیاز خود بر روی صفحه نمایش فیکس کنید تا دیگر نیازی به تنظیم مجدد آن‌ها نباشد. این نرم افزار کارکردی ساده و آسان دارد و کاربر می‌تواند به سادگی فشردن یک کلید، موقعیت تمام پنجره‌‌های باز شده را مطابق با حالت فعلی‌شان ذخیره و در هر زمان اقدام به بازگردانی آن‌ها به حالت ثابت‌شان کند. هم اکنون می توانید نرم افزار RegaWin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RegaWin :

– امکان ذخیره و تثبیت محل قرارگیری پنجره‌ها با فشردن یک کلید

– امکان تثبیت حالت تمام صفحه و یا پنجره‌ای بودن برنامه‌ها، پنجره‌ها و …

– امکان ذخیره و بازیابی سریع استایل و شیوه مرتب‌سازی پنجره‌ها

– امکان تعیین اولویت برای پنجره‌های مختلف

– امکان ذخیره موقعیت و سایز پنجره‌ها در ویندوز

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RegaWin.cover1  300x222 - دانلود RegaWin 1.1.33.02 - نرم افزار ذخیره کردن محل قرارگیری پنجره‌ها در ویندوز RegaWin.cover2  300x233 - دانلود RegaWin 1.1.33.02 - نرم افزار ذخیره کردن محل قرارگیری پنجره‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 693 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR