دانلود Total PC Care – Driver Updater 5.4.580 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود Total PC Care - Driver Updater 5.4.580 - نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

دانلود Total PC Care – Driver Updater

| نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها |

 

Total PC Care – Driver Updater 5.4.580 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور مدیریت درایورهای سیستمی است. با این برنامه، کاربر می‌تواند کلیه درایورهای نصب شده برای سخت‌افزارهای مختلف سیستم را در یک نگاه مدیریت و در صورت در دسترس بودن آپدیت جدید، اقدام به بروزرسانی آن کند. همانطور که می‌دانید، به‌روز نگاه داشتن درایورهای سیستمی، به ما کمک می‌کند که همواره شاهد کارکرد بهینه و درست سخت افزارهای خود باشیم. اگر که بروزرسانی درایورهای سیستم برای شما هم همواره یک اولویت بوده و به دنبال راهکاری برای تسریع این فرآیند هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید.

این نرم افزار با دارا بودن یک دیتابیس عظیم شامل بیش از 6 میلیون درایور محصولات سخت افزاری، قادر است که تازه‌ترین آپدیت‌های در دسترس برای آن‌ها را تشخیص داده و در صورت انتخاب کاربر، اقدام به بروزرسانی آن‌ها کند. با آپدیت کردن درایورهای سخت افزاری، کاربر می‌تواند کرش‌های سیستم را کاهش دهد، کار با سیستم را با سرعت و بهینگی بیشتری انجام دهد و به طور کلی پرفرمنس کامپیوتر شخصی خود را ارتقا دهد. واقعیت این است که نصب درایورهای نادرست و درایورهای منقضی شده، می‌تواند منجر به کاهش سرعت کلی سیستم شود. بنابراین، کاربر همواره باید این نکته را مدنظر قرار دهد که می‌توان با بروزرسانی منظم درایورها، از بروز چنین مشکلاتی در سیستم جلوگیری کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Total PC Care – Driver Updater را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Total PC Care – Driver Updater :

– جلوگیری از هنگ کردن‌های پی در پی سیستم

– توانایی تشخیص تازه‌ترین آپدیت‌های مربوط به درایورهای سخت افزاری

– امکان نصب و بروزرسانی درایورهای کارت صدا، کارت گرافیک، پرینتر، اسکنر، کارت شبکه و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Total PC Care Driver Updater.cover1  300x227 - دانلود Total PC Care - Driver Updater 5.4.580 - نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها Total PC Care Driver Updater.cover2  300x227 - دانلود Total PC Care - Driver Updater 5.4.580 - نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR