دانلود Total PC Care – PC Cleaner 7.5.0.0 – نرم افزار پاک‌سازی سیستم

دانلود Total PC Care - PC Cleaner 7.5.0.0 - نرم افزار پاک‌سازی سیستم

 

دانلود Total PC Care – PC Cleaner

| نرم افزار پاک‌سازی سیستم |

 

Total PC Care – PC Cleaner 7.5.0.0 نام یک اپلیکیشن جدید، کاربردی و قوی به منظور پاک‌سازی و بهینه‌سازی سیستم است که می‌تواند تنها با چند کلیک ساده سرعت سیستم شما را ارتقا دهد. این برنامه در واقع یک دستیار فنی برای کامپیوتر شخصی شماست که می‌تواند به شکلی سازماندهی شده، اطلاعات اضافی و بلااستفاده در سیستم را تشخیص داده و آن‌ها را با سهولت بسیار برای شما حذف نماید. با این کار، شما می‌توانید از کندی‌ها و هنگ کردن‌های پی در پی سیستم در طول ساعات مختلف روز راحت شده و کارکرد سیستم خود را بهینه‌تر کند.

همانطور که می‌دانید، معمولا پس از مدتی کار با سیستم همواره این احتمال می‌رود که متوجه کندی در کارکرد سیستم و یا اجرای دستورات شویم. این مشکل می‌تواند ریشه‌های مختلفی داشته باشد که تشخیص آن برای همه ساده و صریح نباشد. اگر که به دنبال روشی برای حل این مشکل هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند طی چند کلیک ساده، سیستم شما را اسکن کرده و اطلاعات بلا استفاده در آن را برای شما حذف نماید. با این کار شما می‌توانید سرعت رایانه شخصی خود را بالا ببرید و تنها با یک کلیک، فایل‌های اضافی را از آن حذف و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در دسترس خود داشته باشید.هم اکنون می توانید نرم افزار Total PC Care – PC Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Total PC Care – PC Cleaner :

– امکان بهینه‌سازی سرعت سیستم

– امکان حذف برنامه‌های بلا استفاده از سیستم

– پاک‌سازی فایل‌های اضافی سیستم با یک کلیک

– امکان بهینه‌سازی خودکار به صورت زمان‌بندی شده و خودکار

– امکان بهینه‌سازی رجیستری ویندوز

– بالا بردن پرفرمنس سیستم و پاک‌سازی فضای هارد درایو

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Total PC Care PC Cleaner.cover1  300x188 - دانلود Total PC Care - PC Cleaner 7.5.0.0 - نرم افزار پاک‌سازی سیستم Total PC Care PC Cleaner.cover2  300x188 - دانلود Total PC Care - PC Cleaner 7.5.0.0 - نرم افزار پاک‌سازی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR