دانلود Free Screen Video Recorder 3.1.1.1024 Premium – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Free Screen Video Recorder 3.1.1.1024 Premium - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Free Screen Video Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Free Screen Video Recorder 3.1.1.1024 Premium نام یک ابزار جدید، کاربردی و قوی به منظور فیلم‌برداری از صفحه نمایش است که به شما امکانی می‌دهد بتوانید از صفحه نمایش خود ویندوز، اسکرین‌شات و فیلم تهیه کنید. این برنامه به دلیل سهولت در استفاده، یکی از بهترین ابزارهای در دسترس برای تهیه عکس و فیلم از صفحه نمایش است که با دارا بودن امکاناتی گسترده در این زمینه، کلیه انتظارات شما را برآورده می‌کند. این نرم افزار امکان نصب و راه‌اندازی ساده و سریعی داشته و کاربر می‌تواند متناسب با نیاز خود از صفحه نمایش و یا قسمتی از آن (به شکل انتخابی) فیلم و عکس تهیه کند.

استفاده از این نرم افزار، زمینه‌های کاربرد گسترده‌ای دارد. از امکان تهیه فیلم و محتوای آموزشی گرفته تا ضبط گیم‌پلی بازی‌ها و آموزش‌های مجازی از جمله زمینه‌های کاربرد این برنامه هستند. کاربر می‌تواند با هر سطح از میزان آشنایی با مهارت‌های کامپیوتری، کار با این برنامه را فرا بگیرد و از امکانات آن بهره‌مند شوند. از جمله اصلی‌ترین امکانات این نرم افزار می‌توان به توانایی گزینش محیط فیلم‌برداری و ثبت اسکرین‌شات از صفحه، پنجره‌ها، آبجکت‌ها، منوها و … با امکان تهیه فیلم و عکس به صورت فول اسکرین اشاره کرد که امیدواریم امکانات آن برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Free Screen Video Recorder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Free Screen Video Recorder :

– امکان ضبط فعالیت‌های در حال انجام در صفحه نمایش با قابلیت ضبط صدای سیستم و میکروفون

– امکان ضبط فیلم از پنجره‌ها، منوها و … در صفحه

– امکان تغییر سایز، برش و چرخش فیلم‌ها

– قابلیت ذخیره فیلم‌ها در فرمت‌ MP4 با کیفیت انتخابی

– امکان های‌لایت کردن حرکات نشانگر موس

– قابلیت ثبت اسکرین‌شات در فرمت‌های BMP, JPEG, GIF, TGA, PNG

– دارا بودن امکان کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Free Screen Video Recorder.COVER1  300x148 - دانلود Free Screen Video Recorder 3.1.1.1024 Premium - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش Free Screen Video Recorder.COVER2  300x165 - دانلود Free Screen Video Recorder 3.1.1.1024 Premium - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR