دانلود FUPX 3.2 x86/x64 – ساخت برنامه‌های قابل حمل

دانلود FUPX 3.2 x86/x64 - ساخت برنامه‌های قابل حمل

 

دانلود FUPX

| ساخت برنامه‌های قابل حمل |

 

FUPX 3.2 x86/x64 نام یک ابزار پیشرفته و گرافیکی برای UPX (Ultimate Packer for eXecutables) است. این برنامه به شما اجازه‌ی فشرده‌سازی و استخراج فایل‌های فشرده فایل‌های ساخته شده با Microsoft Portable Executable و COFF Specification (EXE, DLL, OCX, BOL, CPL) و … را می‌دهد. همانطور که می‌دانید، برخی اپ‌ها در سیستم‌عامل ویندوز به صورت پرتال (قابل حمل) توسعه داده می‌شوند. این روش از توسعه و توزیع نرم افزار، به کاربر این امکان را می‌دهد که بتوان بدون نیاز به نصب نرم افزار، به شکل مستقیم آن را اجرا و از امکانات آن بهره برد. اپلیکیشن‌های پرتابل، این امکان را فراهم می‌کنند که بتوان اپ‌های مورد نظر را در هارد درایو، فلش مموری و … کپی کرد و بدون نیاز به نصب مجدد، آن را در هر سیستم به اجرا درآورد.

اگر که شما هم قصد توسعه‌ی و توزیع یک اپلیکیشن پرتابل را دارید، استفاده از دستورات خط فرمان UPX راهکاری است که در دسترس شما قرار دارد. اما اگر که ترجیح می‌دهید این کار را از طریق یک محیط گرافیکی انجام دهید، توصیه ما استفاده از این ابزار است. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی گسترده و کاربردی، کلیه امکانات مورد نظر شما برای ساخت و مدیریت اپ‌های پرتابل را می‌دهد. این نرم افزار از امکان فشرده‌سازی و استخراج محتوای فشرده‌ی فایل‌های اجرایی نظیر EXE, DLL, OCX, BPL, CPL, SYS, AX, ACM, DRV, TLB و … را می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FUPX را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FUPX :

– قابلیت فشرده و غیرفشرده‌سازی فایل‌های اجرایی ویندوزی از قبیل EXE, DLL, OCX, BPL, CPL, SYS, AX, ACM, DRV, TLB

– امکان فشرده و غیرفشرده‌سازی فایل‌های اجرایی ELF (در Unix, Linux, Solaris, FreeBSD و … )

– امکان فشرده و غیرفشرده‌سازی فایل‌های اجرایی Max OS X

– امکان دسترسی کامل به کلیه دستورات و پارامترهای خط فرمان UPX

– امکان نمایش اطلاعات جامع درباره فایل‌های فشرده نظیر: سایز فایل اصلی، نرخ فشرده‌سازی، فضای ذخیره شده، سطح فشرده‌سازی و …

– امکان فیلتر کردن فایل‌ها بر اساس پارامترهای مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FUPX.cover1  300x193 - دانلود FUPX 3.2 x86/x64 - ساخت برنامه‌های قابل حمل FUPX.cover2  300x210 - دانلود FUPX 3.2 x86/x64 - ساخت برنامه‌های قابل حمل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.35/7.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR