دانلود Photo Translator – Translate 8.6.0 – نرم افزار ترجمه عکس برای اندروید

دانلود Photo Translator - Translate 8.6.0 - نرم افزار ترجمه عکس برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Photo Translator – Translate برای اندروید

| نرم افزار ترجمه عکس برای اندروید |

 

Photo Translator – Translate 8.6.0 نام یک اپلیکیشن جدید، قدرتمند و کاربردی مخصوص کاربران گوشی و تبلت‌های هوشمند اندروید است که توسط گروه نرم افزاری EVOLLY.APP توسعه یافته و تاکنون بیش از 10 میلیون مرتبه توسط کاربران در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته است. این اپلیکیشن به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از طریق دوربین گوشی یا تبلت‌های اندرویدی‌تان، تصاویری را از نوشته‌های دور و اطراف خود تهیه و ترجمه‌ی آن‌ها را به زبان انتخابی خود مشاهده کنید. هرکدام از ما ممکن است طی یک سفر خارج از کشور، بخواهیم متن موجود بر روی یک تابلو یا … را بخوانیم و یا اینکه بخواهیم نوشته‌های غیرفارسی بر روی محصولات و کالاهای مختلف را به صورت ترجمه شده ببینیم. یک راهکار سریع و راحت، استفاده از مترجم گوگل و یا دیگر نرم افزارهای دیکشنری است. اما مشکلی که در رابطه با این سرویس‌ها وجود دارد، نیاز به تایپ دستی متونی است که می‌خواهیم آن را ترجمه کنیم. یک روش جدید و خلاقانه، استفاده از اپلیکیشن فوتو ترنسلیتور است که می‌تواند متن را از روی عکس تشخیص داده و به طور مستقیم آن را به مترجم آنلاین سپرده و نتیجه را به شما نمایش دهد.

جهت استفاده از این امکان، تنها کافی‌ست که این اپ را بر روی گوشی همراه یا تبلت هوشمند خود نصب کنید. در ادامه تنها کافی‌ست که عکسی را از متن مورد نظر خود با دوربین به ثبت برسانید. در ادامه، این اپلیکیشن می‌تواند سریعا متن موجود در عکس را برای شما استخراج و ترجمه کند. این برنامه مناسب برای زمان‌هایی است که شما می‌خواهید بدون فوت وقت، ترجمه‌ی متن و یا عبارات متنی را که پیش روی‌تان قرار دارد ببینید. این اپلیکیشن از ده‌ها زبان مختلف در دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی کامل دارد و می‌تواند بدون فوت وقت، عبارات متنی را به زبان‌های مختلف در دنیا تبدیل کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Photo Translator برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Photo Translator – Translate :

– امکان تشخیص خودکار زبان

– نداشتن محدودیت در ترجمه

– دارا بودن موتور پیشرفته‌ی تشخیص متن از روی عکس (OCR)

– پشتیبانی از صدها زبان مختلف

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Photo Translator Translate1 84x150 - دانلود Photo Translator - Translate 8.6.0 - نرم افزار ترجمه عکس برای اندروید Photo Translator Translate2 84x150 - دانلود Photo Translator - Translate 8.6.0 - نرم افزار ترجمه عکس برای اندروید Photo Translator Translate3 84x150 - دانلود Photo Translator - Translate 8.6.0 - نرم افزار ترجمه عکس برای اندروید Photo Translator Translate4 84x150 - دانلود Photo Translator - Translate 8.6.0 - نرم افزار ترجمه عکس برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR