دانلود Eassiy Android Data Recovery 5.1.22 – نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندروید

دانلود Eassiy Android Data Recovery 5.0.8 - نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندروید

 

دانلود Eassiy Android Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندروید |

 

Eassiy Android Data Recovery 5.1.22 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی و تبلت‌های اندروید است که بالاترین سطح شانس برای بازگردانی اطلاعات را برای شما فراهم می‌کند. با این برنامه، کاربر می‌تواند دیوایس‌ اندرویدی خود را به منظور بازیابی اطلاعات به طور کامل اسکن کند و تصاویر و فیلم های حذف شده‌ی خود را با آن ریکاوری نماید. صرف‌نظر از سناریویی که طی آن اطلاعات شما حذف شده، این نرم افزار برای شما امکانی را فارهم می‌کند که بتوانید به شکلی موثر دستگاه خود را اسکن کرده و اطلاعات حذف و یا فرمت شده از آن را بازیابی کنید.

ممکن است که شما هم بر اثر سناریوهایی مثل حذف تصادفی اطلاعات، ویروس‌های مخرب، فرمت حافظه و …، بخشی از اطلاعات مهم و باارزش خود از گوشی را از دست داده باشید. در چنین مواقعی، با استفاده از یک ابزار مخصوص ریکاوری اطلاعات می‌توان بدون فوت وقت اطلاعات را به شکل تمام و کمال بازیابی کرد. اگر که شما هم طی یکی از سناریوهای فوق، اطلاعات خود را در معرض نابودی می‌بینید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تصاویر، فیلم‌ها، صداها، شماره تلفن‌ها، مسیج‌ها، سوابق تماس، اطلاعات پیام‌رسان واتس‌اپ و … را از گوشی یا تبلت اندرویدی خود با سهولت بسیار بازیابی و مجددا به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Eassiy Android Data Recovery را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Eassiy Android Data Recovery :

– بالاترین نرخ شانس بازیابی اطلاعاتی مثل عکس و فیلم در گوشی‌های اندرویدی

– امکان بازیابی پیام‌های حذف شده‌ی واتس‌اپ

– دارا بودن سه حالت مختلف برای بازیابی اطلاعات (ریکاوری از گوشی، حافظه رم و سیم‌کارت)

– پشتیبانی از 16 فرمت مختلف برای ریکاوری

– امکان بازیابی صدها فایل در چند ثانیه‌ی کوتاه

– پشتیبانی از بیش از 6000 دستگاه اندرویدی ساخت شرکت‌های سامسونگ، هوآوی، گوگل، ال‌جی، شیائومی و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Eassiy Android Data Recovery.cover1  300x204 - دانلود Eassiy Android Data Recovery 5.1.22 - نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندروید Eassiy Android Data Recovery.cover2  300x204 - دانلود Eassiy Android Data Recovery 5.1.22 - نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR