دانلود KillFiles 1.0.0.4 – رفع مشکل حذف نشدن فایل‌ها در ویندوز

دانلود KillFiles 1.0.0.4 - رفع مشکل حذف نشدن فایل‌ها در ویندوز

 

دانلود KillFiles

| رفع مشکل حذف نشدن فایل‌ها در ویندوز |

 

KillFiles 1.0.0.4 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید یک بار برای همیشه مشکل حذف نشدن فایل‌های مختلف را حل کنید. اگر که در هنگام حذف کردن فایل‌ها با ارورهایی غیرقابل برطرف شدن مواجه می‌شوید و به دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید فایل‌های غیرقابل خذف خود را به نرم افزار معرفی کرده و سپس با یک کلیک، مشکل حذف نشدن آن‌ها را حل کنید. علت وقوع این مشکل، عمدتا به دلیل قفل بودن فایل‌ها و یا متصل بودن آن به یک پردازش یا سرویس در حال اجراست. این مشکل کوچک، در برخی مواقع می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. راهکارهای مختلفی هم برای حل این مشکل وجود دارد که در این مطلب، ابزاری را مختص حل این مشکل خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

همانطور که از نام این ابزار پیداست، به کمک آن شما می‌توانید امکان حذف فایل‌های قفل شده را فراهم کنید. عملکرد این برنامه بسیار ساده و آسان است و حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از مزیت‌های آن بهره ببرند. در ابتدای کار با برنامه، شما صرفا می‌بایست فایل‌های مورد نظر خود برای حذف کردن را فراخوانی و یا به برنامه معرفی کنید. در ادامه تنها با یک کلیک، می‌توانید همه‌ی آن‌ها را به ترتیب دلخواه‌تان حذف و یک بار برای همیشه این مشکل را برطرف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KillFiles را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار KillFiles :

– امکان حذف کردن فایل‌های قفل شدن و غیرقابل حذف

– توانایی حذف گروهی فایل‌های حذف نشدنی به ترتیب انتخاب

– رفع ارورهای مختلف در حین حذف فایل‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KillFiles.cover1  300x264 - دانلود KillFiles 1.0.0.4 - رفع مشکل حذف نشدن فایل‌ها در ویندوز KillFiles.cover2  300x264 - دانلود KillFiles 1.0.0.4 - رفع مشکل حذف نشدن فایل‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 449 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR