دانلود KeyScrambler Personal 3.17.0.0 – حفاظت از حریم خصوصی در برابر ابزارهای جاسوسی

دانلود KeyScrambler Personal 3.17.0.0 - حفاظت از حریم خصوصی در برابر ابزارهای جاسوسی

 

دانلود KeyScrambler

| حفاظت از حریم خصوصی در برابر ابزارهای جاسوسی |

 

KeyScrambler Personal 3.17.0.0 نرم افزاری است که با نصب آن در سیستم خود می‌توانید حریم خصوصی خود در حین فعالیت در مرورگرهای اینترنتی را بهبود بخشیده و جلوی هرگونه سوء استفاده را بگیرید. این برنامه می‌تواند دستورات مربوط به فشردن کلیدهای مختلف بر روی کیبورد را رمزنگاری کند و از اطلاعات شخصی و مهم شما حفظا نماید. بدین ترتیب، حتی در صورت آلوده شدن سیستم به هرگونه ابزارهای جاسوسی، کی‌لاگرها و …، امکان دزدی اطلاعات و جاسوسی از فعالیت کاربر وجود خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید، این روزها فعالیت در فضای آنلاین نیازمند حتیاط و مراقبت بسیار است. وجود بسیاری از ابزارهای جاسوسی، ویروس‌های آنلاین و …، هر لحظه امکان دارد که کاربر سیستم خود را آلوده به انواع خطرات سایبری ببیند. به همین دلیل، راهکارهای مختلفی برای ارتقای سطح امنیت کاربر در این سناریوها معرفی شده و کاربر می‌تواند با رعایت آن‌ها، تا حد قابل قبولی امنیت خود را در حین گشت و گذار در فضای وب حفظ کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک افزونه کاربردی را برای مرورگرهای اینترنتی‌تان آماده کرده‌ایم که می‌تواند کلیدهای فشرده شده از سمت شما در سیستم را در یک سطح امنیتی بسیار بالا رمزنگاری کند تا حتی در صورت آلوده شدن سیستم به ابزارهای جاسوسی، از لو رفتن اطلاعات شخصی شما جلوگیری کرده و بدین ترتیب حریم خصوصی شما را در فضای آنلاین تقویت کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KeyScrambler را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار KeyScrambler :

– مجهز بودن به تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه رمزنگاری فشردن کلیدهای مختلف در کیبورد

– جلوگیری از امکان دزدی اطلاعات و جاسوسی از فعالیت کاربر

– ارتقای امنیت و حریم خصوصی کاربر در حین گشت و گذار در فضای اینترنت

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KeyScrambler.cover1  300x144 - دانلود KeyScrambler Personal 3.17.0.0 - حفاظت از حریم خصوصی در برابر ابزارهای جاسوسی KeyScrambler.cover2  300x294 - دانلود KeyScrambler Personal 3.17.0.0 - حفاظت از حریم خصوصی در برابر ابزارهای جاسوسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR