دانلود Easy QR 1.5.1029.0 – نرم افزار ساخت آسان و سریع بارکد و کیو آر

دانلود Easy QR 1.5.1029.0 - نرم افزار ساخت آسان و سریع بارکد و کیو آر

 

دانلود Easy QR

| نرم افزار ساخت آسان و سریع بارکد و کیو آر |

 

Easy QR 1.5.1029.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کم‌حجم به منظور ساخت سریع کیو آر کد و همینطور بارکد است که با استفاده از آن، شما هم به سادگی می‌توانید بارکد و یا کیو آرهای مورد نظر خود را بسازید و از آن‌ها در فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. این برنامه در واقع یک تولید کننده‌ی بارکد و همینطور QR و Aztec کد است که می‌توانید آن‌ها را در فرمت‌های دلخواه خود نظیر PNG, BMP, JPEG و … خروجی بگیرید. بارکد و انواع کیو آر کد، این روزها کاربرد بسیار زیادی در کسب و کارهای مختلف پیدا کرده‌اند. این موضوع به قدری در بین کسب و کار و حتی کاربران عادی محبوبیت یافته که حتی تلفن‌های همراه هم به اسکنرهای مخصوص آن مجهز شده‌اند.

کدهای کیو آر این پتانسیل را دارند که بتوان تنه ابا یک اسکن از راه دور، انواع محتوای دلخواه‌مان را با مخاطبان به اشتراک بگذاریم. از این دست کدها در حوزه‌]ای تبلیغات، بازاریابی و خدمات به مشتریان استفاده گسترده‌ای می‌شود و با استفاده از آن‌ها می‌تواند حجم اطلاعات مشخصی از محصول را به دست مشتریان رساند. اگر که شما هم می‌خواهید دیتای مورد نظر خود را به بارکد (از نوع میله‌ای) و یا کیو آر کد تبدیل کنید و آن‌ها را در وب‌سایت، بروشورهای تبلیغاتی یا … مورد استفاده قرار دهید، نیاز به ابزاری مخصوص برای این کار خواهید داشت. در اینجا، ابزاری ساده و کم‌حجم را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام این کارها را به سادگی برای شما به انجام رسانده و بارکد و کیو آر کد دلخواه را در فرمت‌های مورد نظر شما در دسترس‌تان قرار دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Easy QR را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Easy QR :

– فراهم‌سازی امکان ساخت سریع و آسان QR/Actec codes

– توانایی ذخیره‌ی کیو آر کد در فرمت PNG/JPG/ICO/BMP/TIFF/EXIF/WMF

– امکان ساخت سریع یو آر کد از طریق منوی راست کلیک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Easy QR.cover1  300x209 - دانلود Easy QR 1.5.1029.0 - نرم افزار ساخت آسان و سریع بارکد و کیو آر Easy QR.cover2  300x209 - دانلود Easy QR 1.5.1029.0 - نرم افزار ساخت آسان و سریع بارکد و کیو آر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 655 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR