دانلود skylark 2.0.14 – محیط اسکریپت‌نویسی لوآ (LUA) و اس کیو ال (SQL)

دانلود skylark 2.0.14 - محیط اسکریپت‌نویسی لوآ (LUA) و اس کیو ال (SQL)

 

دانلود skylark

| محیط اسکریپت‌نویسی لوآ (LUA) و اس کیو ال (SQL) |

 

skylark 2.0.14 نام یک ویرایشگر متن قوی و پیشرفته است که با استفاده از آن می‌توان انواع فایل‌های متنی حاوی کد و اسکریپت را ویرایش کرد. در توضیحات این نرم افزار به طور خاص به زبان اسکریپت‌نویسی لوآ (LUA) و اس کیو ال (SQL) اشاره شده است. هدف از این نرم افزار، فراهم‌سازی یک محیط زیبا و یکپارچه برای کار با محتواهای متن و هکس است. این نرم افزار که به زبان برنامه‌نویسی سی (C) توسعه یافته، سرعت مطلوبی در پردازش فایل‌های متنی دارد و کاربران می‌توانند محتواهای دلخواه خود را با سهولت و سادگی بسیار ویرایش کنند.

این نرم افزار برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده که دائما با فایل‌های SQL و LUA سر و کار دارند. برای کسانی که به چنین ابزاری نیاز دارند، لیست امکانات آن بسیار گسترده است. این نرم افزار همچنین دارای یک فایل منیجر داخلی و همینطور ریموت منیجر اس‌اف‌تی‌پی است که می‌توانید از امکانات آن در محیط همین برنامه استفاده کنید. این برنامه همچنین به امکان های‌لایت کلمات کلیدی در سینتکس زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف نیز مجهز بوده و کاربر می‌تواند هرگونه سورس کد دلخواه خود را در محیط آن فراخوانی و ویرایش کند. رابط گرافیکی این برنامه به چند قسمت مختلف تقسیم شده که از جمله آن‌ها می‌توان به نمای سمت چپ برای مدیریت فایل‌های باز شده و همچنین نمای میانی برای دسترسی به سورس کدها و اسکریپت‌ها اشاره کرد که کلیه انتظارات شما برای کار با محتوای اسکریپت‌ها و کوئری‌ها را پوشش می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار skylark را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار skylark :

– دارا بودن فایل منیجر و ریموت منیجر SFTP

– دارا بودن امکان Binary/Hex viewer بدون محدودیت حجمی

– امکان رمزنگاری و رمزگشایی با الگوریتم‌های پیشرفته

– پشتیبانی از Perl Compatible Regex

– پشتیبانی از انکودینگ‌های مختلف و های‌لایت سینتکس زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف

– مجهز بودن به محیط گرافیکی تاریک و روشن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

skylark.cover1  300x161 - دانلود skylark 2.0.14 - محیط اسکریپت‌نویسی لوآ (LUA) و اس کیو ال (SQL) skylark.cover2  300x161 - دانلود skylark 2.0.14 - محیط اسکریپت‌نویسی لوآ (LUA) و اس کیو ال (SQL)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR