دانلود WTTk 1.0.0 – نرم افزار بهینه‌سازی تنظیمات ویندوز

دانلود WTTk 1.0.0 - نرم افزار بهینه‌سازی تنظیمات ویندوز

 

دانلود WTTk

| نرم افزار بهینه‌سازی تنظیمات ویندوز |

 

WTTk 1.0.0 نام یک ابزار ساده، کاربردی و کم‌حجم به منظور اعمال توییک‌ها و بهینه‌سازی‌های اساسی به ویندوز است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به غیرفعال‌سازی ردیابی‌ها، بهبود سرعت استارت‌آپ ویندوز و … اشاره کرد. تغییر دادن خصوصیات مختلف در ویندوز، به طور کلی نیازمند این است که در رجیستری سیستم دست ببرید. رجیستری ویندوز، قسمتی است که از آن به عنوان قلب تپنده‌ی سیستم‌عامل یاد می‌شود. اگر که محیط رجیستری را مناسب برای دستکاری‌های مختلف نمی‌بینید، ما برایتان یک ابزار ساده و کاربردی را آماده کرده‌ایم که امکان اعمال تنظیمات مختلف را برای شما فراهم می‌کند. این ابزار، با سرعت و سادگی بسیار، شماری از تنظیمات کاربردی را در دسترس شما قرار می‌دهد که بتوانید با سادگی و سهولت بیشتری آن‌ها را تغییر دهید.

این نرم افزار، در قالب یک ابزار کوچک و کاربردی برای شما ایفای نقش می‌کند. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده است و شما می‌توانید صرف‌نظر از سطح تجربه‌تان در حوزه کامپیوتر، از امکانات آن بهره ببرید. با این نرم افزار شما می‌توانید شماری از توییک‌ها و تنظیمات کوچک و کاربردی را در سیستم اعمال کنید که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تنظیم شفافیت تسک‌بار، اضافه کردن ثانیه‌شمار به ساعت ویندوز، حذف پیکان مربوط به شرتکات‌ از آیکون‌ها، غیرفعال‌ کردن امکانات ردیابی در ویندوز، تغییر در تنظیمات دستیار صوتی کورتانا، ویندوز دیفندر و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WTTk را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WTTk :

– امکان اعمال تنظیمات کوچک و کاربردی در ویندوز

– امکان تغییر در تنظیمات رجیستری، دسترسی به سرویس‌ها، غیرفعال‌سازی امکانات ردیابی، دسترسی ساده به ریسورس مانیتور و…

– امکان دسترسی سریع به مشخصات سیستم

– امکان دسترسی به تنظیمات پیشرفته ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WTTk.cover1  300x251 - دانلود WTTk 1.0.0 - نرم افزار بهینه‌سازی تنظیمات ویندوز WTTk.cover2  - دانلود WTTk 1.0.0 - نرم افزار بهینه‌سازی تنظیمات ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 116 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR