دانلود Compress 3.2.1 – نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم فیلم‌ها و تصاویر

دانلود Compress 3.2.1 - نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم فیلم‌ها و تصاویر

 

دانلود Compress

| نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم فیلم‌ها و تصاویر |

 

Compress 3.2.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کم‌حجم به منظور کاهش دادن سایز تصاویر و فیلم‌ها است که می‌تواند با چند کلیک ساده، فایل‌های رسانه‌ای شما را تا حد قابل توجهی کاهش حجم دهد. اگر که در جستجوی ابزاری برای فشرده‌سازی حجم تصاویر و فیلم‌های خود هستید، احتمالا تاکنون ابزارهای مختلفی را امتحان کرده و به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اید. احتمالا بسیاری از ابزارها در این زمینه، شما را نهایتا به استفاده از ابزارهای فشرده‌ساز سوق می‌دهند؛ ولی اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند فایل شما را به شکل واقعی فشرده‌سازی و کاهش حجم دهد، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار ساده و سبک را از دست ندهید.

این نرم افزار قابلیت نصب ساده و آسانی دارد و به دلیل کم‌حجم بودن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش حجم واقعی تصاویر و فیلم‌ها است. محیط گرافیکی این برنامه تا حد امکان ساده طراحی شده تا کاربر بتواند با عمل Drag & Drop، تصاویر یا فیلم‌های خود را در محیط نرم افزار فراخوانی کرده و سپس با یک کلیک، نسخه کم‌حجم شده آن را تحویل بگیرد. این نرم افزار از انواع فرمت‌های گرافیکی رایج و همینطور ویدیوها پشتیبانی کامل دارد و می‌تواند با حفظ کیفیت فعلی تصاویر و فیلم‌ها، حجم آن‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد تا بتوانید با حجم کمتری آن‌ها را در هارد درایو خود نگهداری و یا اینکه آن‌ها را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Compress را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Compress :

– امکان کاهش حجم قابل توجه فیلم و تصویر

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های رایج گرافیکی و ویدیویی

– مجهز بودن به الگوریتم‌های پیشرفته‌ی کاهش حجم عکس و فیلم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Compress.cover1  176x300 - دانلود Compress 3.2.1 - نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم فیلم‌ها و تصاویر Compress.cover2  176x300 - دانلود Compress 3.2.1 - نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم فیلم‌ها و تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 688 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR