دانلود بازی Max Payne 1 – بازی مکس پین 1

دانلود بازی Max Payne 1 - بازی مکس پین 1

 

دانلود بازی Max Payne 1 – بازی مکس پین

 

بازی Max Payne 1 – بازی مکس پین یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای می باشد که ، به جرات می توان گفت : کمتر کسی را می توان یافت که با دیدن این بازی پس از گذشت چندین سال از تولید آن ، برای انجام مجدد آن وسوسه نشود ! از این رو بازی اکشن و زیبای مکس پین 1 را برای این ساعت و برای شما کاربران همیشگی یاس دانلود آماده کرده ایم . اگر به داستان بازی اهمیت می دهید ، بهتر است شمارا تا حدودی با داستان فوق العاده ی بازی Max Payne 1 مکس پین آشنا کنیم .

داستان بازی Max Payne 1 زندگی یک پلیس اهل نیویورک است که بعد از ظهر یک روز غم انگیز ، زمانی که به خانه ی خود باز می گردد متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به قتل رسیده‌اند . مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند . مکس متوجه می شود که این ماده ی خطرناک به دلیل عدم نتیجه گیری مورد نظر ، به تولید انبوه نرسیده و مدتی پیش تولید آن رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است . در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند که که هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد .

پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان بازی Max Payne 1 را از دست ندهید ، داستان بازی بسیار گیراست و ساعت ها شما را درگیر خود خواهد کرد . در آخر باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای اجرای بازی نیاز به سخت افزار قدرتمند ندارید ، و می توانید این بازی زیبا را برروی اکثر سیستم های رایانه ای و حتی لپ تاپ های 10 اینچ ( مینی ) نیز نصب و اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی  Max Payne 1 بازی مکس پین 1 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Max Payne 1 :

–    داستانی فوق العاده جذاب
–    گرافیک عالی و سینمایی بازی
–    صداگذاری زیبا و حرفه ای
–    گیم پلی بسیار مهیج

 

 

 

Max Payne (6)

 

 

 

Max Payne (5)

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  به دلیل قدیمی بودن بازی هیچ تضمینی برای اجرای بازی در ویندوز های 8 ، 8.1 و 10 وجود ندارد.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 655 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR