دانلود Batch AI Photo Sharpener 1.0 – نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر

دانلود Batch AI Photo Sharpener 1.0 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر

 

دانلود Batch AI Photo Sharpener

| نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر |

 

Batch AI Photo Sharpener 1.0 نرم افزاری جدید و قدرت گرفته از تکنولوژی هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت تصاویر و از بین بردن مشکلات آن است. این نرم افزار قادر است بسیاری از ایرادات ناشی از کم بودن کیفیت عکس‌ها، لرزش در ثبت تصویر، نویز و … را در عکس‌های شما شناسایی کرده و در ادامه با تکنولوژی هوش مصنوعی، همه‌ی این ایرادات را برطرف کند. این نرم افزار، همچنین به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تصاویر دلخواه خود را به نسخه‌های کارتونی یا انیمه تبدیل کرده و از تجربه کار با این برنامه نهایت استفاده را ببرید. ویرایش دسته‌ای تصاویر، کاری است که بعضا هرکدام از ما مجبور به انجام آن هستیم. کمبود وقت و نیاز به انجام سریع‌تر کارها و رسیدن به نتیجه دلخواه از جمله عواملی هستند که نیاز به انجام عملیات به صورت گروهی را برای ما ایجاد می‌کنند. اگر که به دنبال ابزاری برای بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت تصاویر خود هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند این کار را برای شما به صورت گروهی به انجام برساند.

اگر که عکس‌های شما عمدتا کم‌نور و یا دارای نویز بوده و یا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند، چاره‌ی کار برای اصلاح مشکلات عکس‌های فعلی استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند وضوح تصاویر را به صورت گروهی بالا برده و کیفیت عکس‌ها را بهبود بخشند. به طور کلی شما با این نرم افزار می‌توانید به طور همزمان کیفیت عکس‌ها را بالا ببرید، وجود نویز در آن‌ها را حذف و از نتیجه‌ی کار نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Batch AI Photo Sharpener را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Batch AI Photo Sharpener :

– امکان ارتقای کیفیت پیکسل‌ها و بالا بردن وضوح تصاویر

– قابلیت از بین بردن نویز در عکس‌ها

– مجهز بودن به تکنولوژی پیشرفته‌ی هوش مصنوعی

– پشتیبانی از تصاویر JPG/PNG

– امکان پردازش گروهی عکس‌ها

– کارکرد آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Batch AI Photo Sharpener.cover1  300x176 - دانلود Batch AI Photo Sharpener 1.0 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر Batch AI Photo Sharpener.cover2  300x176 - دانلود Batch AI Photo Sharpener 1.0 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 74.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR