دانلود Ozyr 2.0 – نرم افزار استخراج متن از روی عکس (OCR)

دانلود Ozyr 2.0 - نرم افزار استخراج متن از روی عکس (OCR)

 

دانلود Ozyr

| نرم افزار استخراج متن از روی عکس (OCR) |

 

Ozyr 2.0 نام یک ابزار جدید و متن‌باز است که می‌تواند با ثبت اسکرین‌شات از صفحه، اطلاعات متنی موجود در آن را استخراج کرده و آن‌ها را به صورت متونی قابل انتخاب در دسترس شما قرار دهد. تکنولوژی Optical Character Recognition (OCR)، امکانی است که با استفاده از آن می‌توان متن را از داخل تصویر استخراج کرد. بیشترین زمان‌های کاربرد این قابلیت، شرایطی است که بخواهید از اسناد اسکن شده‌ی خود، متن آن‌ها را استخراج و مورد استفاده قرار دهید. در واقع این برنماه می‌تواند متون موجود در تصاویر مربوط به اسناد، جزوات آموزشی، کتاب‌ها و … را برای شما به متون قابل انتخاب و استفاده تبدیل کند.

ابزارهای مجهز به تکنولوژی OCR در اینترنت بسیار هستند، ولی بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که برای اسکن کردن اسناد خود، از یک ابزار آفلاین استفاده کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک ابزار متن‌باز و کاربردی برای استخراج متن از تصویر است که می‌توانید به صورت رایگان آن را مورد استفاده قرار دهید و با فراخوانی تصاویر و اسناد خود، سریعاً نسخه‌ی قابل انتخاب متون موجود در آن را استخراج و آن را بسته به نیاز خود مورد استفاده قرار دهید. این نرم افزار مجهز به یک موتور حرفه‌ای تشخیص متن از روی عکس (OCR) پیشرفته و قوی با قابلیت پشتیبانی از زبان‌های مختلف است که می‌تواند عمل استخراج متن از روی عکس را برای شما با سرعت و سادگی بسیار انجام دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ozyr را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ozyr :

– امکان اتسخراج آسان متن از روی عکس

– توانایی اسکن آسان و سریع عکس برای تشخیص کلمات و جملات

– امکان تبدیل متون موجود در عکس‌ها، جزوات آموزشی، کتاب‌های اسکن شده و … به متون قابل انتخاب

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ozyr.cover2  300x161 - دانلود Ozyr 2.0 - نرم افزار استخراج متن از روی عکس (OCR) Ozyr.cover1  300x149 - دانلود Ozyr 2.0 - نرم افزار استخراج متن از روی عکس (OCR)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR