دانلود LauncherX 2.0.0 – لانچر جدید، زیبا و مفید برای ویندوز

دانلود LauncherX 2.0.0 - لانچر جدید، زیبا و مفید برای ویندوز

 

دانلود LauncherX

| لانچر جدید، زیبا و مفید برای ویندوز |

 

LauncherX 2.0.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای ویندوز است که به کمک آن، شما می‌توانید با سهولت بیشتری به فولدرها، فایل‌ها و یا آدرس‌ وب‌سایت‌های اینترنتی دسترسی داشته باشید. با این برنامه در واقع شما می‌توانید برای هریک از موارد مذکور، شرتکات‌هایی را در محیطی با قابلیت دسترسی سریع ایجاد کنید که به دفعات در طول روز بتوانید از آن‌ها استفاد کنید. میزکار ویندوز معمولا پر از آیکون‌های مربوط به فایل‌ها، فولدرها، اپلیکیشن‌ها و … است. در کنار آن، مرورگرهای اینترنتی هم معمولا آدرس‌های مختلفی را در لیست علاقه‌مندی‌های کاربر دارند. اگر که می‌خواهید مجموعه‌ی فایل، فولدر و آدرس‌های اینترنتی که روزانه بیش از بقیه با آن‌ها سر و کار دارید را در یک فضای مشخص ذخیره کنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این لانچر جدید را از دست ندهید.

این نرم افزار لانچر-اکس نام دارد، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تمام فایل‌ها و فولدرها و همینطور آدرس وب‌سایت‌های اینترنتی پرکاربرد خود را در یک مکان قرار دهید و از به‌هم ریختگی دسکتاپ و مرورگر اینترنتی خود جلوگیری کنید. در واقع این برنامه سعی می‌کند که با فراهم‌سازی یک محیط مشخص برای اطلاعات پرکاربرد شما، از شلوغی بیش از اندازه در دسکتاپ و یا تولبار مرورگرهای اینترنتی شما جلوگیری کند. این نرم افزار، یک ابزار بسیار ساده، کم‌حجم و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند بهره‌وری کارهای خود در امور روزمره را ارتقا داده و جلوگیری هرگونه اتلاف وقت در دسترسی به اطلاعات پرکاربرد خود را بگیرند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LauncherX را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LauncherX :

– امکان قرار دادن آیکون‌های مربوط به فایل، فولدر و اپلیکیشن‌ها در محیطی ساده با قابلیت دسترسی سریع و آسان

– امکان تغییر محیط برنامه به حالت تاریک یا روشن

– امکان جستجوی آسان در بین آیکون‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LauncherX.cover1  300x217 - دانلود LauncherX 2.0.0 - لانچر جدید، زیبا و مفید برای ویندوز LauncherX.cover2  300x217 - دانلود LauncherX 2.0.0 - لانچر جدید، زیبا و مفید برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR