دانلود Dynamic Island – dynamicSpot 1.22 – قابلیت داینامیک آیلند برای اندروید

دانلود Dynamic Island - dynamicSpot 1.22 - قابلیت داینامیک آیلند برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Dynamic Island – dynamicSpot برای اندروید

| قابلیت داینامیک آیلند برای اندروید |

 

Dynamic Island – dynamicSpot 1.22 نام یک اپ جدید، کاربردی و محبوب برای سیستم‌عامل اندروید است که با نصب آن بر روی گوشی‌های هوشمند خود می‌توانید قابلیت معروف و پر سر و صدای داینامیک آیلند (Dynamic Island) آیفون 14 پرو (iPhone 14 Pro) را در گوشی‌های اندرویدی خود فعال کنید. این اپلیکیشن که داینامیک اسپات نام دارد، قادر است امکان داینامیک آیلند سری‌ جدیدی آیفون را در گوشی‌های اندروید برای شما به ارمغان بیاورد.

داینامیک اسپات در واقع یک اپ اندرویدی جدید و پر سر و صدا است که می‌تواند داینامیک آیلند آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را به دستگاه‌های اندروید اضافه کند. این اپلیکیشن، در بازه زمانی کوتاهی که از عرضه آن گذشت، بیش از 1 میلیون مرتبه دانلود شد و توانست یک رکورد چشم‌گیر را از خود به جای بگذارد. از نگاه اپل، قابلیت داینامیک آیلند، مهم‌ترین تغییر سیستم‌عامل iOS در پنج سال اخیر به شمار می‌رود. داینامیک آیلند سیستمی متشکل از حفره‌ی کپسولی در بالای نمایشگر آیفون است که جایگزین ناچ شده و انیمیشن‌های مختلف رابط کاربری آیفون را بهبود می‌بخشد. این قابلیت که صرفا در آیفون 14 پرو و پرومکس در دسترس است، اکنون در قالب یک اپلیکیشن کاربردی برای اندروید در دسترس شما قرار می‌گیرد تا بتوانید از تجربه قابلیتی مشابه در دیوایس اندرویدی خودتان لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dynamic Island – dynamicSpot :

– شبیه‌سازی کاملا واقعی داینامیک آیلند سری آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در اندروید

– دارا بودن قابلیت داینامیک مولتی تسکینگ، پاپ‌آپ و …

– پشتیبانی از اپلیکیشن‌های تایمر

– پشتیبانی از اپلیکیشن‌های موزیک پلیر

– قابلیت شخصی‌سازی کارکردهای مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و بسیار جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dynamicSpot1 89x150 - دانلود Dynamic Island - dynamicSpot 1.22 - قابلیت داینامیک آیلند برای اندروید dynamicSpot2 89x150 - دانلود Dynamic Island - dynamicSpot 1.22 - قابلیت داینامیک آیلند برای اندروید dynamicSpot3 89x150 - دانلود Dynamic Island - dynamicSpot 1.22 - قابلیت داینامیک آیلند برای اندروید dynamicSpot4 89x150 - دانلود Dynamic Island - dynamicSpot 1.22 - قابلیت داینامیک آیلند برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR